Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En word crea bea langzaam overspoelt door onscherpe enz. foto's die bokkers nog mooi gaan vinden ook...
). Sani schreef:Hoe willen de mensen daar dan beter worden in fotograveren?
ZO komen ze tenminste achter de minpunten van hun foto's enzo..
Toen ik een tijdje terug een verhaal had geplaatst heb ik ook veel gehad aan de tips over de werkwoordstijden enzo....
Een beetje commentaar moet je wel tegne kunnen...
Als je een topic plaatst en 10x achter elkaar 'wow wat mooi' te horen krijgt of 'leuke foto's' is dat misschien wel goed voor je ego, maar je zal er niet beter van worden.
, idd, alles is behoorlijk bagger op CB, nivo is om te janken* 
)
Dat boeit mij dus echt niet hoor, als ik iets niet mooi vind oid dan zeg ik dat. 12 jaar, nieuwe camera, who cares? Mijn mening... De "jeugd" van 12 jaar is echt niet meer de jeugd uit mijn jeugd (10 jaar geleden).
) in een centraal topic staan, wat ik dan ook mooi oversla áls ik al op CB kom.
Genoeg anderen die wel de tips geven waar de TS wat aan heeft, daar hebben ze mij niet voor nodig 
Ik kijk echt niet hoe oud iemand is voor ik foto's beoordeel...
Achterlijk.. 

Gewoon normaal formuleren en als de TS daar niet mee eens is aub op een normale manier over praten.
''Ilkkah schreef:Ik vind dat niet alleen op CB het geval, op heel veel fora vind ik dat er geen commentaar meer gegeven mag worden, maar als je niet tegen commentaar kan moet je de foto's/tekeningen/gedichten etc gewoon niet plaatsen simpel.
Verder idd, is het wel zoals Ellende zegt; het ligt ook wel op de manier waarop het word gegeven, want soms zie ik reacties waarvan ik denk: ga even je goede humeur zoeken ofzo
Maar gewoon opmerkingen als: ik vind ze niet erg speciaal + *goede argumenten* denk ik dat de persoon die de foto's (ed) plaatst daar alleen maar beter van kan worden en dan moet ie zelf maar weten wat ie ermee doet