Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:www.vevida.nl
heb er mijn eigen site lopen, ons endurance forum en nog een ander domein. Nooit klachten. Ze zijn goedkoop 39 euro per jaar voor 150 mb, 10 pop emailboxen etc. etc. En wat ikv ooral belangrijk vind, als je een vraag stelt hang je niet uren aan de telefoon maar er wordt meteen opgenomen. Ook bij emailvragen altijd binnen een uur antwoord. Nope, wil niet anders meer. heb dit nu zeker zo'n 2 jaar en ben er supertevreden over.
Faas schreef:ik vind het niet duur voor kwaliteit. Maar goed, ik zit er ook al wat jaren en ik geef stabiliteit niet op. Ons forum moet draaien en als er iets is dan kan ik direct bij hen aan de bel trekken en lossen zij het op. Zie dat maar overal te vinden.
Siempie schreef:Budgetwebhosting, heb ik ook nog aan gedacht, maar daar heb ik zoveel klachten over gelezen dan ik daar maar niet voor gekozen heb.
Silviabol schreef:let wel op dat een bedrijf dat voor je host je een formulier in laat vullen van het SIDN. Dat ze daarbij aangesloten zijn staat ook vaak op de site.
Niet iedereen is bevoegd om domeinen te registreren. Bedrijven die dat niet zijn doen dat weer via anderen. Je zou gek zijn om zo'n "tussenpersoon" veel geld te betalen, kun je het beter bij een bedrijf doen die het wel zelf mag (zoals PCexteme).
ingewikkeld verhaal, snappen jullie me nog?