"oude bokkers" missen jullie de goede oude tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

"oude bokkers" missen jullie de goede oude tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 21:35

Het is natuurlijk algemeen bekend dat bokt maar groeit en groeit, en zoals het was zal het nooit meer worden.
Vaak denk ik terug aan de begin van bokt. Zowat iedereen kende elkaar. Je wist het als er een paard ziek was, en plaatste 's morgens een berichtje van : .... hoe is het met je paard?

Verdriet en vreugde werd met elkaar gedeelt.
Ik weet nog goed toen ik vertelde dat Honey drachtig was. Heel veel leuke reacties.
Honey is weer drachtig, maar het zal het grote deel van de "oude groep" ontgaan zijn, als ik naar de reacties op mijn topic kijk.

Het is niet te voorkomen, maar jammer is het wel.

Toch ben ik op andere fora gaan kijken, en kom vreemd genoeg (of juist niet) altijd weer bij bokt uit....

Raar iets... Dat bokt Knipoog

RelarDevi

Re: "oude bokkers" missen jullie de goede oude tij

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:35

Ik ben niet van de oude garde.

Maar, dat je altijd "terugkeert" op bokt, heel herkenbaar.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:37

Ik ben ook niet echt oude garde, maar ja, ik ben het wel met je eens. Ben zelf een tijdje weggeweest en ik zie een hele verandering op bokt.
Zit nu zelf meer in de huiskamer dan dat ik in de paardentopics zit. Je kan nu bij lange na niet meer alles volgen. Dat zou een dagtaak zijn.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:47

Kleintje ik vind jou ook behoorlijk van de oude garde met nov. 2001 Lachen

Ik zat inderdaad ook van oktober 2001 hier op bokt onder mijn andere account waar ik mijn wachtwoord kwijt van ben en ik mis het inderdaad heel erg. Toen was ik nog jong en nu ik die berichten lees die ik post als klein meisje kreeg ik nooit een snauw en kenden we elkaar. Nu post een jong meisje en die krijgt meteen een snauw van een puber.

Zelf mis ik ook de herkenbare mensen ze verspreiden nu overal tussen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 23:15

Geloof dat ik sinds april 2002 lid ben, maarja wat noem je oude garde? bokt was toen ook een heel stuk kleiner (en misschien wel gezelliger). Maar een voordeel is wel: snel reactie en meer kennis in huis.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 23:17

snel reactie vind ik wel mee vallen.
Als ik het even op mezelf betrek..
Vroegah Knipoog wist iedereen wie honey was, tegenwoordig moet ik erbij zetten dat het om een shetje gaat. En juist omdat niet iedereen elkaar meer kent en iedereen verspreidt raakt, krijg je imo minder reacties

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 23:20

Ik ken Honey wel want Honey is gewoon leuk Ja
Tjah "vroeger" wist iedereen wie welk paard had. Nu weet ik het van veel ook niet meer omdat het gewoon te groot is met teveel namen.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 05:24

Vroeger.. toen een bokteling bestond uit echte oude garde bokkers. Vroeger.. toen veel meetingen ook veel serieuzer waren. Ik ben zelf een poosje vrijwel niet actief geweest op bokt. De meeste mensen ken ik niet eens. Verder valt het me ontzettend op dat als je een dag niet online bent geweest, je niet zo makkelijk meer alle reactie's en topic's naleest, omdat ze zo snel verplaatsen. En daardoor.. mis je dan ook weer veel topics.
Btw stef, leuk dat Honey weer drachtig is Ja , maar ook ik had dat dus niet mee gekregen.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:47

Ik behoor dan wel niet tot de oude garde, maar ik begrijp wel wat jullie bedoelen.

Toch vind ik dat er in de huiskamer wel behoorlijk met elkaar meegeleefd wordt en er een hoop mensen oprecht geinteresseerd zijn in de paarden van een ander. Dat zijn vaan kleinere clubjes waarbij je wel bij kunt houden wie welk paard heeft en wat diegene beleefd heeft. Dat heeft ook wel weer iets...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:34

ik be van okt 2002 en vind bokt nu stukken minder leuk eerlijk gzegd Bloos

je leest na een dagje niet online te zijn geweest idd niet meer 'eventjes' bij want er komen zoveel nieuwe topics en reacties, dat je t gewoon niet bij kan houden

ook heb ik van veel bokkers niet echt ene idee wie het zijn en wat ze doen op paardengebied, dus weet ook niet vaak of ik een antw serieus of niet op kan vatten, zoals bv sommige tips die je op HAW< VMR en medisch ziet, tsja van sommig bokkers neem ik hun antw altijd serieus, omdat ik weet dat die mensen weten wara ze t over hebben maar van vele bokkers weet ik nu dus niet of ze zomaar wat zeggen of dat ze ook echt weten waar ze t over hebben

maar super dat honey weer drachtig is(weet wie honey is, maar had t topic idd ook niet gezien)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:54

Stef, ik herken je verhaal helemaal Haha!
Ik had dat ook in het begin. Toen kende inderdaad iedereen elkaar.
Toen het ineens veel drukker werd ben ik ook een tijd weggeweest, wel soms kijken, maar niks posten.
En wel meerdere periodes tussendoor.
Om steeds weer terug te komen Schijnheilig
Misschien juist omdat er toch meer mensen zijn, ik weet het niet.
Het is maar net hoe gezellig dat je het maakt denk ik.
Via de huiskamer heb ik een heleboel nieuwe mensen leren kennen en dat is echt een supergezellige groep!

Enne, ik weet nog wel dat Honey een shet is hoor Clown
Dat ze drachtig is niet, maar van harte gefeliciteerd!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 12:19

Volgens mij ben ik behoorlijk van de oude garde en ik mis die oude tijd niet zo.
Ook toen al waren er zat users die mij weinig of niet konden boeien en dat is nu niet anders eigenlijk Haha!

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:11

Ik ben ook van de oudere garde... mis er weinig aan..
Voor mij hoeft niet iedereen te weten wie Guus of Zoe is!
En als ze het willen weten kunnen ze ook in mn profiel kijken.

En wat sjuimpje zegt... sommige mensen had ik vroegah al niets mee en dat veranderd zeker niet!!
Niet iedereen kan met elkaar overweg toen al niet want ook toen waren er al wat problemen en nu nog steeds niet.. jammer dan.

Waar ik soms wel gek van word zijn de pennymeisjes met hun of erg domme verhalen en anderes verhalen uit hun filmcarriere Haha!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:20

Renske20 schreef:
ik be van okt 2002 en vind bokt nu stukken minder leuk eerlijk gzegd Bloos

je leest na een dagje niet online te zijn geweest idd niet meer 'eventjes' bij want er komen zoveel nieuwe topics en reacties, dat je t gewoon niet bij kan houden

ook heb ik van veel bokkers niet echt ene idee wie het zijn en wat ze doen op paardengebied, dus weet ook niet vaak of ik een antw serieus of niet op kan vatten, zoals bv sommige tips die je op HAW< VMR en medisch ziet, tsja van sommig bokkers neem ik hun antw altijd serieus, omdat ik weet dat die mensen weten wara ze t over hebben maar van vele bokkers weet ik nu dus niet of ze zomaar wat zeggen of dat ze ook echt weten waar ze t over hebben

maar super dat honey weer drachtig is(weet wie honey is, maar had t topic idd ook niet gezien)

Ik ben ook niet echt van de oude garde geloof ik, weet niet goed hoe lang ik hier al zit. Maar wat jij zegt, heb ik ook. Vroeger volgde ik topics echt en ging ik savonds bijlezen, nu red ik dat nie meer en kom ik lang niet in alle subfora en lees láng niet alle topics! Simpelweg omdat ik t niet bij kan houden!!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:24

Sjuimpje schreef:
Volgens mij ben ik behoorlijk van de oude garde en ik mis die oude tijd niet zo.
Ook toen al waren er zat users die mij weinig of niet konden boeien en dat is nu niet anders eigenlijk Haha!

Ow... dat had ik toen ook en heb ik nu ook.
Maar er ontgaan mij nu toch heel wat topics die ik toch wel boeiend vind. Puur omdat het zo snel gaat.

Er zijn eigenlijk meer users die me niet boeien dan users die me wel boeien.

_Mayo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:28

Ik behoor hier denk ik niet echt tot de oude garde maar ik begrijp jullie helemaal,
echt een gevoel van je oude vrienden kring die verdrinkt in de nieuwe mensen.

Zelf volg ik ook niet alles maar als ik iets belangrijks vind blijf ik er wel elke dag naar kijken.
Die mensen die hun paard het belangrijkst vinden en alleen bij ITP plaatsen boeien me echt niet en daar kijk ik dus bijna nooit.

Gr Marjolein

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:46

Ik behoor ook niet tot die oude garde maar ik snap best wat jullie bedoelen...
Maar het is niet tegen te houden denk ik, tenzij je een besloten forum maakt!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 17:37

Ik zat hier voor het eerst in november 2001 en ik moet zeggen dat ik Bokt al heel wat veranderingen door heb zien gaan.. En gegroeid, niet te geloven.. Toen ik er kwam vond ik het al enorm groot. Nu; 3 en een half jaar verder zo groot had volgens mij niemand toen kunnen verwachten.

Ik kom de laatste tijd niet veel meer, omdat ik het druk heb en momenteel trekt de drukte me niet zo..

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:12

Ik zit hier ook al sinds 2001 en het is inderdaad behoorlijk veranderd. Beetje jammer vind ik dat er de afgelopen tijd zoveel gedoe is geweest over het gedrag van sommige gebruikers en het bannen daarvan. Maakt het toch minder leuk Scheve mond
Het feit dat je inderdaad niet zomaar 'even' bijleest is ook wel lastig...
Maar het is natuurlijk wel leuk dat het zo'n succes is geworden Lachen

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:23

Ik ben ook van de oude garde (al plaatste ik toen niet zo gek veel Knipoog )
Ik ben het er wel mee eens dat ik de oude tijd mis, maar dat is meer omdat het nu niet meer zo gezellig is... Wat daar de reden van is zou ik zo niet kunnen zeggen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 20:10

Ik mis het niet echt, maar het is wel gewoon anders. De reacties nu vind ik vaak ook onpersoonlijker. Maar een aantal mensen van 'toen' volg ik nu nog steeds, sommigen al van voor bokt (van de BPP, die ken jij vast ook nog wel).

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 20:20

ik ben hier ook nog niet zo lang, maar je ziet bokt wel groeien,
Snap wart jullie bedoelen
normaal zag je dezelfde mensen en je wist welk paard meestal.
maar nu....

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:53

Mag ik me er ook eentje van de oude garde noemen, ondanks dat ik met posten niet (zo) actief ben ?

Ben hier terecht gekomen nadat iedereen ging lopen i.v.m één of andere vete op de chat van horses... wat er toen precies gebeurd is heb ik gemist...

Ik denk vaak terug aan die die gezellige horses-tijd, vaak tot midden in de nacht voor mij pc en dan 's-morgens "manlief" uitleggen waarom ik zo zat te schaterlachen.

Heb zelf een weekeind-meeting gehad hier bij me thuis met KC, Gipsy, Jo en Omega, herken je die namen nog Stef ?
Dan waren er steevast Fab, Orri, Fitz, Lies, Ben, Peet... wat een nachten, altijd gegarandeerd LOL !
Maar goed, bokt is m.i inderdaad te groot, onpersoonlijker, en, en en...

Jij in ieder geval succes met de dracht van Honey, zal proberen je topic te volgen... als ik het al vinden kan Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 09:11

Kijk, dit bedoel ik nu.
Ik heb even geen flauw idee wie je bent britt, maar vergeet Igor niet Haha!
nachten lang op de chat van horses of divoza, aangezien bokt geen chat had (is er daarna wel een poosje geweest)
Iedereen wist gewoon "alles" van elkaar. Je wenste iemand succes met de wedstrijd, gewoon op het forum, want pb's bestonden nog niet.
Meetings waren idd veel "serieuzer"
Momenteel kijk ik niet eens op het meeting forum, want ik zit niet te wachten om een groep 14 jarige te meeten die ik toch niet ken

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:18

kunnen jullie niet een bokkers-van-toen topic in de huiskamer plaatsen?