Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellende schreef:Stef: Dat betekent nog steeds dat elk topic in het forum 'gemoderate' moet worden, waarschijnlijk zelfs meerdere malen.
) waarmee je met 1 druk op de knop het topic kunt verwijderen en een berichtje naar de TS kunt sturen ('verkeerde tag, zie uitleg')
nu komt het wat vreemd over , maar ik zou dus voorstellen om heel bokt anders aan te pakken in de vorm van onder provincies te gaan werken , nu zie je namelijk heel veel topics op bokt die eigenlijk al meerdere keren geplaatst zijn zoals bijv. bij manege's dat er wel tig topics staan over 1 manege maar verdeeld over de vele pagina's gewoon niet meer terug gevonden worden , met provincies zal het denk ik een stuk fijner bokten worden omdat de mensen meer in je buurt zitten en daar bij bijv. advertenties toch wel rekening mee gehouden mag worden , natuurlijk moet niet alles gescheiden worden ! , maar categorien zoals verslag van de dag moeten gewoon voor iedereen blijven . 
)
bogie schreef:Als mensen een topic willen starten ze niet zelf de titel laten typen maar met tekstblokken werken.
1e keuze: AB/GZ ....
2e keuze: regio 0000 (zelf nummers invullen) of plaatsnaam.
3e keuze: wat bijrijdpaard/bijrijder/verzorgster bla.bla.bla.
En daaronder pas het tekstvenster waar ze wat in kunnen typen.
Als een van de 3 eerste opties niet is ingevuld kan het tpoic niet online.
Ik denk dat dit de enigste goede oplossing is, alleen ik weet niet of ht te realiseren is.