Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Ben ik de enige die er moe van wordt dat er bij het minst geringste "penny alarm" wordt geroepen?
Amethyst schreef:Nee hoor, ikzelf word er ook moe van (en ik kom zeer regelmatig in het PP-topic) en dan gaat het vaak zelfs nog om dingen die niet eens penny zijn
...
Menno schreef:Toen ik 11 was had ik ook al een Boeing bestuurd en 3 Formule 1 GP gewonnen
Sterker nog, ik was Batman!
Romkabouter schreef:Wat doe je met een boeing als je al een batmobiel hebt
*nee, dat is geen telefoon*
Sylvia schreef:Romkabouter schreef:Wat doe je met een boeing als je al een batmobiel hebt
*nee, dat is geen telefoon*
En ik maar denken dat dat een mobiel was waarmee je kon badderen
Amethyst schreef:
Ach ja, ik had vroeger ook zo mijn fantasiën en verzinsels.. Mijn fiets was mijn paard (een zwarte Andalusiër) en dan deed ik dat we in rengalop door het bos vlogen enzoWe zijn allemaal jong geweest
Menno schreef:Nu ik even een vraag. Zal wel een domme vraag zijn en misschien moet ik me maar eens meer verdiepen in het paardenwereldje...![]()
Maar wat is er mis met een penny?
Ja, penny's verzinnen verhalen en rijden op het hoogste niveau met de meest fantastische hengsten.
Maar wat is er mis met een penny die zo'n topic opent? Gewoon niet op reageren en laat ze maar fijn fantaseren met andere penny's lijkt mij
Toen ik 11 was had ik ook al een Boeing bestuurd en 3 Formule 1 GP gewonnen
Sterker nog, ik was Batman!
Sorane schreef:Menno schreef:Sterker nog, ik was Batman!
Wat was jij dan? Een Action man jongetje?