Penny alarm..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Penny alarm..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 20:37

Ben ik de enige die er moe van wordt dat er bij het minst geringste "penny alarm" wordt geroepen?

Sylvia

Re: Penny alarm..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 20:54

Nee hoor, wsn de PP zelf ook Knipoog

Dat dat in het PP-topic gedaan wordt, prima, maar ik vind het niet iets wat in elk (willekeurig) topic geroepen moet worden. Vooropgesteld dat het al penny is springt iedereen, incluus de TS, er bovenop.

Gaaaap

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:02

PP topic?? Weer wat gemist denk ik.

Ik bedoel dus gewoon individuele topics

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:05

Panny-Patrouille topic, bestaat al lang...

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:46

Ja........... de PP, ik zit er ook.

Mss moet je eens een kijkje gaan nemen in de huiskamer??? Knipoog Daar kom je ze wel tegen, wij sporen de penny's op en vermelden ze. Voor de rest maken wij af en toe een melding in het topic zelf. Maar wij moeten ons aan de regels houden en worden dan terug gefloten door andere PP leden omdat meldingen maken in het topic zelf ten strengste verboden is. Knipoog

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:50

stef schreef:
Ben ik de enige die er moe van wordt dat er bij het minst geringste "penny alarm" wordt geroepen?

Nee hoor, ikzelf word er ook moe van (en ik kom zeer regelmatig in het PP-topic) en dan gaat het vaak zelfs nog om dingen die niet eens penny zijn Rolleyes

Kijk, als men dat brult in een topic waarbij de TS een overduidelijk (penny) (schaduw)account is met plaatjes van prachtige arabieren die van internet geplukt zijn en die alle zielige paarden van de slacht wil redden en de eigen pony groentesoep voert etcetera, oke, dan kan ik me d'r enigszins wat bij voorstellen, maar anders...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 10:53

Amethyst schreef:
Nee hoor, ikzelf word er ook moe van (en ik kom zeer regelmatig in het PP-topic) en dan gaat het vaak zelfs nog om dingen die niet eens penny zijn Rolleyes

...

helemaal mee eens. We hebben hierom zelfs een verbod opgelegd voor de PPHuiskamermensen om iemand openlijk op bokt voor penny uit te roepen, en als iemand die regelmatig in het HKtopic post het toch probeert krijgt die een flinke bolwassing Haha!
Maar er blijven mensen die onmiddelijk al PENNY!!!! roepen in de topic. Je staat alleen mooi voor banketstaaf als het verhaal toch waar blijkt te zijn Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 14:54

Helemaal mee eens, word er ook gek van Knipoog Maar ja, zo ieder zijn/haar hobby he!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 17:58

vind het nogal laag nl als een meisje van 8 een verslag schrijft (met een beetje fantasie en het een en ander aan fouten) dat er gelijk penny geblert wordt. Zo'n kind is 8, en ik vraag me dan serieus weleens af of de mensen die dat roepen nooit kind zijn geweest....

Joh, ik had vroeger een complete manege, uiteraard met zwarte arabieren. Als ik met mijn vz pony door de berm galopeerde dacht ik er zand en zee bij....

We zijn allemaal penny's geweest.

Tuurlijk zijn er die werkelijk te ver doorslaan, maar lang niet allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 10:52

Ik word er ook redelijk moe van ja.
Ik vind dat hele PP gedoe sowieso maar belachelijk.
Ik denk dat er zeker een hoop meisjes zijn die verhalen aandikken en/of verzinnen. Maar ik denk dat de grootste groep Penny-meisjes de dametjes van de PP zelf zijn.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:43

PP is ook niet meer wat het was......

3/4 van de leden is zelf nog vreselijk penny Ach gut

Rolleyes

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 11:57

Nu ik even een vraag. Zal wel een domme vraag zijn en misschien moet ik me maar eens meer verdiepen in het paardenwereldje... Clown

Maar wat is er mis met een penny?

Ja, penny's verzinnen verhalen en rijden op het hoogste niveau met de meest fantastische hengsten.

Maar wat is er mis met een penny die zo'n topic opent? Gewoon niet op reageren en laat ze maar fijn fantaseren met andere penny's lijkt mij Lachen

Toen ik 11 was had ik ook al een Boeing bestuurd en 3 Formule 1 GP gewonnen Ja

Sterker nog, ik was Batman! Cool

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:02

Oeh, dan heeft Tyrza 't wel getroffen Clown

Anyhow... Ik heb er ook geen enorm probleem mee, ik vind 't komisch om te lezen, als ik me verveel of me ergens aan irriteer dan grijp ik mijn kans (= geloof ik zelden) en verder, sja. Wat al vaker gezegt is, we zijn allemaal Penny's geweest. Ik weet nog wat dat ik met de paarden door het bos vloog in de buurt van de militaire basis en het burgervliegveld, dat ik net deed alsof het oorlog was en ik met mijn kudde wilde paarden de enigen waren die nog leefden, dat we op de vlucht waren voor de vijand... En al die keren dat ik crossen heb gereden... En strandritten heb gemaakt... Jeetje, ik heb echt vanalles gedaan vroeger Lachen

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:20

Menno schreef:

Wat doe je met een boeing als je al een batmobiel hebt Haha!

*nee, dat is geen telefoon* Tong uitsteken

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:26

Batman was mijn geheime identiteit... Voor de normale 'gezonde' buitenwereld was ik piloot en formule 1 coureur! Vork

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 12:43

Romkabouter schreef:

En ik maar denken dat dat een mobiel was waarmee je kon badderen Scheve mond

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:12

Sylvia schreef:
Romkabouter schreef:

En ik maar denken dat dat een mobiel was waarmee je kon badderen Scheve mond

Wahahahahaha *LOL* *LOL*

Ach ja, ik had vroeger ook zo mijn fantasiën en verzinsels.. Mijn fiets was mijn paard (een zwarte Andalusiër) en dan deed ik dat we in rengalop door het bos vlogen enzo Clown We zijn allemaal jong geweest Lachen

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 19:58

Amethyst schreef:

Ach ja, ik had vroeger ook zo mijn fantasiën en verzinsels.. Mijn fiets was mijn paard (een zwarte Andalusiër) en dan deed ik dat we in rengalop door het bos vlogen enzo Clown We zijn allemaal jong geweest Lachen

Én springen over ieder takje en jezelf aankondigen hoort er natuurlijk ook bij >;) Haha!

Ontopic: ik vind het ook dom, en ga helemaal met sorane mee.
[/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:20

Menno schreef:
Nu ik even een vraag. Zal wel een domme vraag zijn en misschien moet ik me maar eens meer verdiepen in het paardenwereldje... Clown

Maar wat is er mis met een penny?

Ja, penny's verzinnen verhalen en rijden op het hoogste niveau met de meest fantastische hengsten.

Maar wat is er mis met een penny die zo'n topic opent? Gewoon niet op reageren en laat ze maar fijn fantaseren met andere penny's lijkt mij Lachen

Wacht ff meisjes die paardenverhalen verzinnen zijn Pennies.
Wat was jij dan? Een Action man jongetje? Tong uitsteken

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:48

Sorane schreef:
Menno schreef:

Wat was jij dan? Een Action man jongetje? Tong uitsteken

Nee, Batman! Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:50

Tja die had ik kunnen zien aankomen Haha!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:00

ik zeg ook: iedereen is penny geweest..

al wist ik vroeger nog niet eens wat een henkst ruin of merrie was.. of een arabier.. ik verzon in mijzelf wel eens verhalen.. en ik droomde ook.. Haha! ik ging vaak ook met een meisje uit de beurt een rondje om het plein heen en dan over stokken op emmers heen springen en dan les geven enzo.. maar heb dan echt ook nooit gezecht dat ik een groot paard had met wattan ook.. Verward

Ik word er ook moe van.. ze hadden het ook over een meisje dat een pony uit de sloot had gefist enzo.. en ze zeiden allemaal: dat moet een penny zijn *het lijkt erop dat ze dat meteen dan gaan denken omdat het niet zo vaak voorkomt !! Verward *

Ook een meisje die ik ken gebruikt veel e-moticons omdat ze die leuk vind.. KAN TOCH?

in het begin dat ik hier op bokt zat DURFDE ik helemaal niet meer te reageren op toppics omdat ik dan dacht dat ik dan meteen een pennymeisje was! Bloos

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 00:12

Nu ook weer, een meisje is verdrietig omdat ze uit haar vaste manege pony gegroeit is en zet daar een berichtje over.
Gelijk groot eronder: Pennyalarm!!!!

Mensen denken niet bij na dat ze zo'n kind gewoon glashard op de ziel trappen.

nee, stoer hoor!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:17

Dat is hard... Ik heb 't zelf ook gehad, nou ja... Manege werd verkocht en van de een op de andere dag mocht ik niet meer op 'mijn' pony. Dát komt aan... Ben ook nooit meer teruggegaan Bloos

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:32

vroeger was er een springpaard dat Gladstone als naam had... en de mijne droeg de naam Belinda menthol.
Heb ik weken zitten zeurren dat mijn moeder een goedkoop wasmiddel kocht en ben er in een hele avond in gaan zitten in de hoop dat ik zou krimpen... omdat ik uit mijn gitzwarte palominokleurige arabische welshje was gegroeid. rekende ik in ieder gebouw uit hoe groot de binnen manege kon worden om voldoende stallen te houden en was ik aan het tekenen waar een eventuele lift kon om de paarden naar de bovenverdieping te brengen....

en ik bouwde met mijn neefjes en nichtjes heuze raketten en ben al tig keer op de maan geweest en heb de hele milky way opgegeten en ben op de meeste verre planten geweest die nog niemand ontdekt heeft en uiteraard allemaal door ons benoemd waren.

In mijn tijd was er volgens mij nog geen penny, later wel was toen 15 ofzo toen was Belinda Menthol opgezet, de raket nooit terug gekeerd.

Mijn dochter redt regelmatig pony's uit/in het bos.... als er weer eens een ondernemend ponygeval meent dat een afrastering gebouwd wordt om gesloopt te worden.

Ik ben wel van mening dat je vragen mag stellen en iets in twijfel mag trekken... maar gelijk maar stempelen.