Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eve_lien schreef:Hmm..
had ik ook..
Gewoon een keer opnieuw opstarten en t bestandje vooral van je pc verwijderen!
Oscar schreef:Ik ben niet zo handig met dit soort dingen, maar ik heb flink wat spaties toegevoegd in de links zodat ze niet meer direct aanklikbaar zijn
Nathalie schreef:T is Spyware.. Als je je pc opnieuw opstart installeert ie automatisch (heb ik gehoort tenminste)
Maar ff scannen met Ad ware dus en dan isser niks meer aan de hand (als t goed is)
paultje3181 schreef:oke, voor wie het nog nodig is: winis.exe en wini.exe afsluiten (via taakbeheer) en deze via msconfig uit opstarten verwijderen. Dan zou tie het weer prima moeten doen...
Tancreda4 schreef:paultje3181 schreef:oke, voor wie het nog nodig is: winis.exe en wini.exe afsluiten (via taakbeheer) en deze via msconfig uit opstarten verwijderen. Dan zou tie het weer prima moeten doen...
En toch denk ik dat dat te makkelijk is!!
Want dat heb ik dus ook gedaan.
Je moet iig ook het handcufsbestandje verwijderen.
Mijn pa heeft er TWEE wormen uitgehaald. Een worm is door die link dus in onze comp gekomen, en die heeft blijkbaar ook een tweede worm met zich mee genomen. Je merkt er HELEMAAL NIETS van dat hij in je comp zit (iig ik merkte er helemaal nites van, kwam er per toeval achter, dacht dat het ook zo was opgelost).
Bonnie_Fan schreef:LET OP ER ZIJN WEER NIEUWE!
NICE staat ervoor....de link weet ik zo niet, eindigt op sexy_bitch
Tancreda4 schreef:Bonnie_Fan schreef:LET OP ER ZIJN WEER NIEUWE!
NICE staat ervoor....de link weet ik zo niet, eindigt op sexy_bitch
JAAA, en die van Paris Hilton gedoe!!!
Citaat:Geachte, misschien hebt u opgemerkt dat msn mes nger de laatste weken niet zo goed functioneert, er zijn wat interne problemen geweest en die worden nu nagekeken. Om volledig onderzoeken te kunnen voltooien wordt msn mes nger op zaterdag 26 februarie een week afgesloten. Onze excu s daarvoor. Zend dit zo snel mogeliijk door naar uw contactper nen. mvg msn.