Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ik kreeg van iemand een pm over dit topic.
Ik reageer omdat Illindra zich als slachtoffer opsteld hetgeen geheel bezijden de waarheid is.
Nogmaals Illindra is niet voor rotte vis uitgemaakt, ik heb alleen gevraagd om mij op internet met rust te laten, het schelden kwam vervolgens van Illindra.
Citaat:Heb er lang over na moeten denken of ik dit er wel op wilde zetten, maar toch wil ik ook graag even reageren, ik was namelijk een van die zogenaamde "kleinkinderen" die erbij zaten.
Ik ben niet partijdig, kan met beiden goed opschieten, maar als er kwalijke dingen over je gezegd worden, kan ik begrijpen dat dat pijn doet, en je je afvraagt waarom men dat zegt.
En natuurlijk hebben er 2 schuld waar 2 vechten, maar met 400 tegen 1 is ook niet eerlijk geloof ik toch (dan refereer ik naar het desbetreffende topic op Fokt, ik snap trouwens niet dat men daar toelaat dat iemand zo de grond in wordt geboord).
Dan snap ik best dat je daar wat van zegt irl. Gewoon omdat het pijn doet
Kusia schreef:Ik vind het wel jammer dat er gelijk weer iemand in de verdediging moet schieten, terwijl het topic niet eens over scheldpartijen ed gaat, maar dat iemand er voorlopig(?) niet meer komt.
sarabande schreef:Citaat:Heb er lang over na moeten denken of ik dit er wel op wilde zetten, maar toch wil ik ook graag even reageren, ik was namelijk een van die zogenaamde "kleinkinderen" die erbij zaten.
Ik ben niet partijdig, kan met beiden goed opschieten, maar als er kwalijke dingen over je gezegd worden, kan ik begrijpen dat dat pijn doet, en je je afvraagt waarom men dat zegt.
En natuurlijk hebben er 2 schuld waar 2 vechten, maar met 400 tegen 1 is ook niet eerlijk geloof ik toch (dan refereer ik naar het desbetreffende topic op Fokt, ik snap trouwens niet dat men daar toelaat dat iemand zo de grond in wordt geboord).
Dan snap ik best dat je daar wat van zegt irl. Gewoon omdat het pijn doet
arie53 schreef:
Hoe komt het toch dat nadat ik op Bokt en Fokt ben gaan posten in mijn omgeving, vaak negatieve opmerkingen kreeg over Sarabande, vooral om je manier van posten, mensen uit de tent lokken met je opmerkingen, als je dan weerword kreeg, gelijk met je vriendinnen je beklag, gaan doen bij de Boktleiding, zodat je opponent, op dat moment, mond dood gemaakt werd, door de boktleiding, daar maak je mijn inziens niet veel vrienden mee .
Het zou voor de sfeer op Bokt denk ik goed zijn als je je voorlopig wat minder prominent op zou stellen,
Voor de rest ligt de waarheid altijd in het midden