Verhuisbericht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Verhuisbericht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:22

IK heb de laatste 2 weken nogal wat over mij heen gekregen via Bokt.
-Ik ben op de KWPN hengstenkeuring op de tribune luidkeels voor rotte vis uitgemaakt.
-Heb dreigmail ontvangen.
-Mijn PB's naar Bart zijn door hem open en bloot op Bokt neergezet.

Toen ik vanmiddag heerlijk met de vos over de hei aan het stappen was zat ik met te bedenken dat ik daar helemaal geen zin in heb.
Bokt was voor mij gewoon een medium waar ik mijn vrienden ontmoet en waar ik over paarden kan praten, niet meer en niet minder.
Als ik echter kijk hoe het er hier de laatste tijd aan toe gaat en welke "onverklaarbare" dingen hier gebeuren moet ik zeggen dat dit een plek is geworden waar ik me niet meer thuis voel.
Ik heb voor me zelf een standaard voor wat betreft, eerlijkheid, betrouwbaarheid en integriteit en deze vind ik niet terug op het huidige Bokt.
Daarom zullen jullie mij, voorlopig, hier niet meer terug zien.

Ik zwerf op verschillende ander fora rond onder dezelfde naam dus degene die me zoeken moeten me kunnen vinden.

Groetjes Lia

Lielle

Re: Verhuisbericht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:26

ik zal je missen Verdrietig

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:29

ik heb je gevonden Tong uitsteken

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:30

Jammer Lia.

Ik heb je een keer gezien, maar heb verder altijd je topics gevolgd!
Misschien zie ik je hier in Apeldoorn nog eens.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:36

Ik vind het ook jammer, en zal je (zeker in het apeldoorn-topic) gaan missen. Maar begrijp je keuze wel heel goed, had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:37

*snif* Jammer hoor, maar wel heel begrijpelijk. Onder die meeting kom je niet meer uit hoor, als je veulentjes geboren zijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:40

Jammer dat je niet meer thuisvoelt op Bokt. Zeker nadat Bart duidelijk uitleg (imo dan) gegeven heeft over hoe en waarom die PB "in het openbaar" kwam.
De dreigmails en de "rotte vis" toestand kan Bokt waarschijnlijk weinig aan doen, maar jammer dat zoiets blijkbaar door een forum kan ontstaan en zulke gevolgen kan hebben...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 20:50

Ik vind het ook erg jammer. Het is natuurlijk je eigen keuze maar persoonlijk denk ik dat je nog wel wat topics kunt blijven bezoeken Knipoog

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:01

Lia, ik snap het wel, we zien elkaar elders wel weer Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:09

Ik vind het jammer! zal je leuke inbreng missen!

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:55

Of ik het jammer vind dat je er voorlopig niet meer zal zijn, weet ik niet. Ik weet wel wie je qua naam bent, maar qua posts kan ik je niet meer herrineren Bloos Knipoog
Dit is zeker niet rot bedoeld!!!

Wat ik wel heel erg rot vind, is dat je om zulke redenen (naar mijn mening) 'weggepest' bent. Ik vind het belanchelijk dat bepaalde gebruikers het nodig vinden om iemand persoonlijk te treiteren.

Bokt is opgericht voor paardenmensen waarbij informatie uitgewisseld kan worden over paarden en andere zaken, maar persoonlijke vetes horen hier niet thuis. Wat mij betreft mogen die mensen ophoepelen!

Ilindra, ik hoop dat je je hier over een tijdje weer thuis kunt voelen Ach gut

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:07

Ik kreeg van iemand een pm over dit topic.
Ik reageer omdat Illindra zich als slachtoffer opsteld hetgeen geheel bezijden de waarheid is.
Nogmaals Illindra is niet voor rotte vis uitgemaakt, ik heb alleen gevraagd om mij op internet met rust te laten, het schelden kwam vervolgens van Illindra.
Ten 2e is gevraagd om het adres van de e mailer te geven.
Intussen is duidelijk dat iemand onder mijn naam E mails stuurt naar users waar ik verschil van mening mee heb. Indien een ieder die van "mij" een e mail gekregen heeft deze naar een neutrale persoon naar eigen keuze wil sturen zou deze vorm van mij belasteren wellicht opgelost kunnen worden.
Ik stuur NIMMER e mails naar mensen die ik niet ken, men mag evt mijn pc onderzoeken.

Verder was mijn antwoord op de post dat dit topic er was deze:

Ik heb nooit plezier in een ander zijn misere

Ik vond de verhalen van Lia en Albert altijd wel leuk en begrijp niet dat ze puur omdat we het in de discussie over wat zij Geldersen paarden noemen niet eens konden worden, zo verschrikkelijk achter me aan ging zitten
Ik kreeg zo 2 jaar geleden Handel nog van ze aangeboden.
Ik begrijp trouwens de meeste mensen die mij zo onvoorstelbaar boeiend vinden niet.
Wat ik weet is dat alles vanuit een persoon komt die mij al 2 1/2 jaar lastig valt over mij lastert en mensen tegen mij opzet, zelfs scheld e mails met mijn naam eronder naar mensen stuurt.
Ik vind het triest dat volwassen weldenkende mensen zich door zo iemand laten ophitsen, het enige lichtpunt is dat ze het nu ergens neerzetten inplaats van alleen per pb en mij achter de schermen tackelen, ik bedoel er zijn eindelijk wat mensen die nu eindelijk mij geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:12

sarabande schreef:
Ik kreeg van iemand een pm over dit topic.
Ik reageer omdat Illindra zich als slachtoffer opsteld hetgeen geheel bezijden de waarheid is.
Nogmaals Illindra is niet voor rotte vis uitgemaakt, ik heb alleen gevraagd om mij op internet met rust te laten, het schelden kwam vervolgens van Illindra.

Hier een mail van iemand uit jouw gezelschap Knipoog
...
Laatst bijgewerkt door Mickey op 12-02-05 00:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Mail verwijdert uit het bericht.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:15

E-mails mogen wel openbaar gemaakt worden, maar pb's niet Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:19

Zie jij hier namen staan, die stonden er in de PB namelijk wel...
Ik ontkracht hier gewoon weer een van de vele leugens die hier te pas en te onpas worden neergezet.
Tevens is dit mijn laatste reactie in dit topic, wilde dit gewoon even rechtzetten.
Ik heb namelijk NIET gescholden, dit in tegenstelling tot SB.
ben zo ontzettend klaar met dit forum en de leugenachtige wezens die hier rondwaren om anderen te treiteren.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:22

Citaat:
Heb er lang over na moeten denken of ik dit er wel op wilde zetten, maar toch wil ik ook graag even reageren, ik was namelijk een van die zogenaamde "kleinkinderen" die erbij zaten.
Ik ben niet partijdig, kan met beiden goed opschieten, maar als er kwalijke dingen over je gezegd worden, kan ik begrijpen dat dat pijn doet, en je je afvraagt waarom men dat zegt.
En natuurlijk hebben er 2 schuld waar 2 vechten, maar met 400 tegen 1 is ook niet eerlijk geloof ik toch (dan refereer ik naar het desbetreffende topic op Fokt, ik snap trouwens niet dat men daar toelaat dat iemand zo de grond in wordt geboord).
Dan snap ik best dat je daar wat van zegt irl. Gewoon omdat het pijn doet

Hier is de tekst van diezelfde bokker in het andere topic. Ze was trouwens de enige bokker die op dat moment bij mij was verder was alleen een oudere vriendin van mij in mijn gezelschap. Een groepje andere bokkers arriveerde vlak na dit incident.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:29

Ilindra, er hoeft niet eens een naam in te staan om er achter te komen wie het eventueel geschreven zou kunnen hebben Knipoog
Maar als er op die manier mails en pb's openbaar gemaakt mogen worden, so be it.

Ik vind het wel jammer dat er gelijk weer iemand in de verdediging moet schieten, terwijl het topic niet eens over scheldpartijen ed gaat, maar dat iemand er voorlopig(?) niet meer komt.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:32

Kusia schreef:
Ik vind het wel jammer dat er gelijk weer iemand in de verdediging moet schieten, terwijl het topic niet eens over scheldpartijen ed gaat, maar dat iemand er voorlopig(?) niet meer komt.

In het eerste bericht gaat het al over scheldpartijen die tegen Ilindra geuit zouden zijn, dus waarom zou de tegenpartij zich niet mogen verdedigen?

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:37

Omdat dit topic hier niet over gaat

arie53

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:42

sarabande schreef:
Citaat:
Heb er lang over na moeten denken of ik dit er wel op wilde zetten, maar toch wil ik ook graag even reageren, ik was namelijk een van die zogenaamde "kleinkinderen" die erbij zaten.
Ik ben niet partijdig, kan met beiden goed opschieten, maar als er kwalijke dingen over je gezegd worden, kan ik begrijpen dat dat pijn doet, en je je afvraagt waarom men dat zegt.
En natuurlijk hebben er 2 schuld waar 2 vechten, maar met 400 tegen 1 is ook niet eerlijk geloof ik toch (dan refereer ik naar het desbetreffende topic op Fokt, ik snap trouwens niet dat men daar toelaat dat iemand zo de grond in wordt geboord).
Dan snap ik best dat je daar wat van zegt irl. Gewoon omdat het pijn doet

Na enige aarzeling ,
Ik ben de laatste tijd ook vaak op Fokt en op Bokt te vinden ,en durf ook nog voor mijn mening uit te komen .
Maar er is bij mij niemand die p.btjes uit mijn naam stuurt ,heb ook geen problemen op hengstenstenkeuring krijg ook geen rare emails, heb volgens mij ook niet echt vijanden.
Hoe komt het toch dat nadat ik op Bokt en Fokt ben gaan posten in mijn omgeving, vaak negatieve opmerkingen kreeg over Sarabande, vooral om je manier van posten, mensen uit de tent lokken met je opmerkingen, als je dan weerword kreeg, gelijk met je vriendinnen je beklag, gaan doen bij de Boktleiding, zodat je opponent, op dat moment, mond dood gemaakt werd, door de boktleiding, daar maak je mijn inziens niet veel vrienden mee .
Het zou voor de sfeer op Bokt denk ik goed zijn als je je voorlopig wat minder prominent op zou stellen,
Voor de rest ligt de waarheid altijd in het midden Knipoog

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:46

arie53 schreef:

Hoe komt het toch dat nadat ik op Bokt en Fokt ben gaan posten in mijn omgeving, vaak negatieve opmerkingen kreeg over Sarabande, vooral om je manier van posten, mensen uit de tent lokken met je opmerkingen, als je dan weerword kreeg, gelijk met je vriendinnen je beklag, gaan doen bij de Boktleiding, zodat je opponent, op dat moment, mond dood gemaakt werd, door de boktleiding, daar maak je mijn inziens niet veel vrienden mee .

Het zou voor de sfeer op Bokt denk ik goed zijn als je je voorlopig wat minder prominent op zou stellen,
Voor de rest ligt de waarheid altijd in het midden Knipoog

Voor het eerste: Heb jij je ooit verdiept in de andere kant van het verhaal of ben je alleen af gegaan op de ervaringen en meningen van anderen?

Voor het tweede: Waarom zou 1 partij zich anders moeten opstellen en mag de andere partij ongestoord zijn gang gaan al dan niet op een ander forum/ via pb of mail??

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:04

Ilindra, Sb en Arie53 er moet toch een andere manier zijn om dit op te lossen of in ieder geval af te sluiten.
Wat er precies in Den Bosch gebeurd is, weten alleen de betrokkenen. Het heeft geen zin om met twee verschillende verhalen hier op Bokt te gaan ruziën.

Ik ga ondertussen even verder dit topic lezen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 23:17

spijtig dat dit moet gebeuren...

ik heb dit allemaal niet gevolgd, maar ik wil wel een ding kwijt over bokt

sommige dingen komen voor sommige hard aan, getypte woorden hebben geen gevoel. wij bokkers(sorry als jullie je allemaal aangesproken voelen, ik ben ook een bokker Knipoog ) weten het immers allemaal beter toch? kijk toch eens naar die topics met foto's...wat een commentaar...dat mag, maar loopt enorm vaak uit de hand, tot geruzie...en wie heeft er nu gelijk? het gaat op slot nergens meer over en wat houd je er aan over? een en al gezeik!!

ik zou zeggen, laat iedereen in hun waarde!!! de rest is verspilde energie!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 00:40

Heel jammer Ilindra, ik zal je meestal leuke en interessante in breng missen. Maar als je je ergens niet prettig bij voelt moet je zeker wegwezen. Zeker bij zoiets 'stoms' als een internetsite.

Kom je wel weer eens ergens tegen Knipoog

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 01:24

Ilindra, ik vind het erg jammer dat je deze beslissing hebt gemaakt.

Ik weet waar ik moet zijn om op de hoogte te blijven van de gebeurtenissen rondom je paarden.