Westernforum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klaasje

Westernforum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 23:32

Zou het leuk zijn om iets meer van "western" erbij te doen?

Bijv. WesternHorse @ Work, westernwedstrijden, e.d.?

Groetjes Klaas

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:44

Maar dat kan toch gewoon bij western geplaatst worden?
Anders kunnen voor alles wel aparte forums worden gehouden, een spring@work dressuur@work enz Lachen

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 00:02

Ja oké, maar aangezien de meeste westernruiters niet op die forums komen, en de Engelse ruiters niet (veel) van western af weten?!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:19

Wat een onzin.
ITP en HAW zijn voor foto's, voor welke tak van de paardensport dan ook. Waarom zouden westernruiters een voorkeursbehandeling krijgen?

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:35

heb dit ook al eens geprobeerd gaat niet lukken denk ik, helaas maar waar, er zijn trouwens speciale western forums hoor, bv Whoa en Prairie.
maar hier op bokt kun je het vergeten denk ik .................... maar ja je weet maar nooit ....................

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 00:42

Lijkt mij ook niet nodig. Je kan altijd een western horse @work plaatsen bij de gewone horse@work en dan nog een linkje op het western forum. toch? Net als nu met de veiling. Als je meer western only forums wilt zijn er inderdaad al prairie en whoa.nl

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 01:22

Misschien een "western saloon waar we lekker kunnen ouwehoeren. Haha!
En dan Romkabouter als moderator Schijnheilig "
of Chantaleke

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:10

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:15

Is dat nou echt nodig? Zou Western dat meer verdienen dan bijvoorbeeld dressuur, springen, mennen, gangenpaard rijden, longeren, en ga zo maar door?
Als western mensen niet op de andere fora komen (is dat echt zo?) dan is dat hun probleem. Bovendien mag je al een link naar je foto's op WN plaatsen, lijkt me al uitzondering genoeg.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:35

Steaming schreef:
Misschien een "western saloon waar we lekker kunnen ouwehoeren. Haha!
En dan Romkabouter als moderator Schijnheilig "
of Chantaleke

Sjit ik wordt genoemd Haha!

Dat iz ook weer niet de bedoeling. maar waarom moeten Rommie of ik nou moderator worden van een western saloon. Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 10:47

lijkt me onzin,
dan willen alle dressuur ruiters hun eigen forum enz...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:01

jaa, en dan maken we een dressuurpaarden@work, springpaarden@work, Eventing@work......

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 11:01

Ik vind het ook pure onzin. Ben namelijk dik tevreden zo. Bij ITP of HAW een linkie leggen. En bij EA mag je er [WN] voor zetten. Nou wat wil je nog mee Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 14:47

ik ben het met chantalleke eens, ik zie het nut niet om overal een speciaal western deel van te maken, zijn western mensen zo anders dan anderen? belangrijker of speciaal? ik voel het eigenlijk niet zo, maargoed..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 13:33

stef schreef:
jaa, en dan maken we een dressuurpaarden@work, springpaarden@work, Eventing@work......

en je vergeet het zonderzadel@work

idd, er zijn genoeg westernfora en je kan in HAW toch ook gewoon je westernfotos kwijt, en er is toch al een subforum spreciaal voor westernruiters?!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-05 19:13

Nou dan maar niet, was alleen maar leuk bedoeld. En western is iets heel anders als engels, dus het slaat ook nergens op dat jullie dan met dat dreZEUR en springen beginnen, dat zijn onderdelen, maar western is niet een onderdeel, dat zijn bijv de trail, pleasure, halter, cutting, teampenning, reining, working cowhorse en ga zo maar door...
Dan maar niet Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 19:17

Niet zo aardig om met dreZEUR aan te komen Klaasjuhhh!
Verder vind ik het ook wel goed zoals het nu is ingedeeld.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:11

klaasjuhhh schreef:
Nou dan maar niet, was alleen maar leuk bedoeld. En western is iets heel anders als engels, dus het slaat ook nergens op dat jullie dan met dat dreZEUR en springen beginnen, dat zijn onderdelen, maar western is niet een onderdeel, dat zijn bijv de trail, pleasure, halter, cutting, teampenning, reining, working cowhorse en ga zo maar door...
Dan maar niet Knipoog

Best als engels rijden (met name dressuur) je niet aanstaat, maar laat mensen die dat wel rijden en het leuk vinden in hun waarde ipv zulke opmerkingen te plaatsen, hun kraken het westernrijden toch ook niet af... Scheve mond

Wij hebben toch ook maar 1 forum voor alle onderdelen van het engelsrijden?!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 20:52

BTW, ik kom ook met dreZeur en spring geneuzel, maar ik rij toch echt western.
maarja, Western moet nu eenmaal apart om een of andere rede.
Ik denk juist dat western en engelse ruiters veel van elkaar kunnen leren (beide kanten op) maarja, het moet apart....

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 22:04

Ik rij ijslands, dat is niet engels, en ook geen western, en ik zou het onzin vinden om daar een apart forum voor HAW foto's over te maken. Is dat wel een goed voorbeeld dan?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-05 23:20

klaasjuhhh schreef:
Dan maar niet Knipoog

Beste Klaasjuhhh,

Ik denk dat jij een paar dingen moet leren.

Ten eerste moet jij leren om een andere tak van Paardensport niet af te katten!
Iedereen doet zijn best met de paarden en dat maakt niet uit of het nou springen, mennen, dressuur of whatever is. Het blijft tenslotte maar 1 tak en dat is paardensport.

Ten tweede moet jij niet vergeten dat over het algemeen veel meer bokkers zijn die geinterreseerd zijn in dressuur, springen, mennen en natural horsemanship. Daar vallen wij als western ruiter erg buiten als een klein groepje!

Ten derde zoals Nienke het al aangeeft. je hebt ook nog meer soorten sporten met paarden. Je hebt mennen maar zit je in de tuigers, marathon of dravers. Dat is een heel verschil en hun zitten ook onder verdeeld onder Uit het Zadel!

Ten Vierde vergeet niet dat we al een "voorkeursbehandeling"hebben door linkjes te mogen plaatsen. Nergens anders mag het alleen in het western.

Dus dank BartVB op je blote knieetjes dat dit allemaal mag.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:47

Mijn god zeg, Klaas stelt alleen iets voor. Waarom gelijk als een stoomwals eroverheen? Verward

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 14:56

bubbels schreef:
Mijn god zeg, Klaas stelt alleen iets voor. Waarom gelijk als een stoomwals eroverheen? Verward

Daar ga ik niet overheen, dat maakt me geen hol uit, best als hij wat voorstelt, maar hij moet niet gaan beginnen over dreZEUR
daar word ik pissig om

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 14:58

Ik ga met Ilkkah mee, beetje respect voor een andere discipline mag wel, ook al valt hij buiten de "western".

Als mensen vragen wat ik doe, dan rij ik PAARD, en niet western.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 16:16

Om maar weer ontopic te blijven:

klaasjuhhh schreef:
Zou het leuk zijn om iets meer van "western" erbij te doen?

Bijv. WesternHorse @ Work, westernwedstrijden, e.d.?

Groetjes Klaas

Ik heb het hele Westernforum vanaf het begin af aan al geen goede ontwikkeling gevonden, omdat het geen Boktonderdeel is, maar een wereldje op zich.
Ik denk dat we dat niet nog meer in de hand moeten gaan werken, zeker niet aangezien er nog wel eens verwijten over en weer gaan tussen de Engelse- en Westerntakken van de paardensport.

Op een gegeven moment is het einde zoek natuurlijk.