Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Waarom zou ze niet meer serieus worden genomen als ze gewoon de waarheid spreektMoet iedereen dan maar na elk akkefietje verder gaan onder een schaduwaccount? Die logica ontgaat mij even.
Citaat:Ik weet dat je niet met schaduwaccounts mag bokken. Maar, ik kan me zo voorstellen dat als Sharlyn toch de waarheid sprak, ze door sommige mensen nooit meer serieus zal worden genomen, ondanks 'n rectificatie. Dat bokt dan niet meer prettig (als je dat dan nog zou willen), dus is een schaduwaccount dan 'n oplossing. Een soort van nieuw begin
assie schreef:Ik ken het Miep-verhaal (misschien niet in z'n hele volledigheid en met alle schaduwaccounts, maar de essentie heb ik erg goed meegekregen). Maar dat is voor mij nog geen reden om niet alle anderen het voordeel van de twijfel te geven. Misschien ben ik te goed van vertrouwen, noem het naïef of 'jij hebt 'n plank voor je kop', maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar Sharlyns versie (misschien is ie toch wel waar) en zolang ze niet haar versie heeft verteld, blijf ik (onbewust) twijfelen of het niet toch waar was.
faye schreef:Ik vraag me af wat er zal gebeuren als Sahrlyn naar de meeting komt en ze blijkt nietr gelogen te hebben. Heeft ze dat schaduwaccount aangemaakt omdat ze boos was, dat vind ik dan wel weer humor. Ik vrees dat we dat nooit zullen weten want Sharlyn is nu monddood gemaakt