[Dienstmededeling] Sharlyn een ban

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] Sharlyn een ban

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 15:10

Bokker Sharlyn is vanaf heden voor drie maanden geband.
De aanleiding hiervoor zijn de onduidelijkheden in het topic: [AM] Wow, Joris (boer zoekt vrouw) en ik gaan daten!
Herhaaldelijke vragen van het moderatorteam aan Sharlyn om meer duidelijkheid te geven zijn door haar genegeerd. Daarnaast heeft ze het account "Annemarlien" aangemaakt. Hiermee zijn de regels omtrent schaduwaccounts overtreden, maar ook (en belangrijker) geeft dit account een heel ander verhaal, dat haaks op het verhaal van Sharlyn staat. Ook hiervoor heeft Sharlyn geen uitleg willen geven.
Aangezien we op Bokt geen behoefte hebben aan dit soort fantasieverhalen, en er ook geen reactie van Sharlyn komt, is voor deze oplossing gekozen.
Laatst bijgewerkt door Eline op 13-01-05 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:12

Ah eindelijk duidelijkheid Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:18

oke

Jammer dat ze niet reageerd op pb's had toch wel willen weten hoe het nu zit.
Maar daar kunnen jullie mods natuurlijk niets aan doen!

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:24

Is Sharlyn zelf gebant of is het d'r IP adres? Anders kan ze natuurlijk verder onder d'r Annemarlien account...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:25

Om even duidelijk te houden waar ik op reageer
Dit topic:
[FZ] vreemd boktbeleid: alles in de doofpot?!

en dan deze reactie:
Ann schreef:
Waarom zou ze niet meer serieus worden genomen als ze gewoon de waarheid spreekt Verward Moet iedereen dan maar na elk akkefietje verder gaan onder een schaduwaccount? Die logica ontgaat mij even.

Ik vond dit niet zomaar 'n akkefietje, maar 'n flink fantasie-verhaal, als het niet waar is. Ik vind het hartstikke knap als je én dat hele B-Z-V én het Martin Gaus én het Dog Award verhaal uit je duim kunt zuigen. Heel veel mensen die hebben meegelezen en ook genoeg mensen die alleen lezen wat ze willen.
Ik kan me dus wel voorstellen dat je naam dan bezoedeld is en dat je dan nog heel lang door die slechtlezende bokkers wordt aangesproken, ook al heb je niets verkeerd gedaan. En ook kan ik me voorstellen dat je daar geen zin in hebt, en dus onder 'n schaduwaccount verder gaat als fris begin.

Hier in het geval van Sharlyn vind ik het vooral vreemd dat ze onder haar eigen schaduwaccount haar éigen verhaal tegenspreekt. Net alsof dat haar eigen soort van rectificatie is. Een van de 2 'sharlyns' liegt dan sowieso. Dat vind ik erg vreemd.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:29

Mijn bovenstaande quote in jouw bericht, Assie, was een reactie op dit bericht van jou:
Citaat:
Ik weet dat je niet met schaduwaccounts mag bokken. Maar, ik kan me zo voorstellen dat als Sharlyn toch de waarheid sprak, ze door sommige mensen nooit meer serieus zal worden genomen, ondanks 'n rectificatie. Dat bokt dan niet meer prettig (als je dat dan nog zou willen), dus is een schaduwaccount dan 'n oplossing. Een soort van nieuw begin

En ik ben het er dus niet mee eens dat als je de waarheid spreekt, maar je krijgt een aantal "vervelende reacties" je dan maar gewoon verder kan gaan onder een schaduwaccount...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:40

Ja, dat snapte ik al, maar ik wist niet of het de bedoeling was om dan maar meteen 3 reacties te quoten (namelijk ook die van Ynzo, waar ik weer op reageerde Knipoog )

Ann: Waarom vind jij het niet kunnen trouwens

Ik zeg trouwens ook niet dat ik het zou doen, zo'n schaduwaccount maken als ik 'n paar rottige opmerkingen heb gehad, maar dit vind ik toch wel groter dan 'n paar rottige opmerkingen.
Het topic van Sharlyn was supergroot en héél veel mensen hebben het gevolgd. Heel veel mensen die dus ook een slecht/leugenachtig beeld van Sharlyn hebben gekregen en haar daarom misschien niet meer serieus nemen. Het lijkt mij dan ook niet meer lekker bokken, terwijl je eerder gewoon in alle eerlijkheid een topic plaatste waarin je daarna voor leugenaar werd uitgemaakt. hmm, eigenlijk zeg ik nu precies hetzelfde als in m'n vorige reactie, ik kan het niet echt beter uitleggen Rolleyes
In dat geval zou ik zelf waarschijnlijk niet eens meer willen bokken, noch 'n rectificatie geven. Dat vind ik dus het rare aan Sharlyn, dat ze zichzelf zo tegenspreekt onder 'n schaduwaccount. Ergens geloofde ik haar nog wel, zelfs ondanks alle tegensprekingen van alle anderen. Maar toen ik erachter kwam dat ze zichzelf als Annemarlien zo tegensprek, toen vond ik dat geloven nog wel erg moeilijk.
Ik ben heel benieuwd naar zondag, misschien heeft ze een hele goede verklaring en sprak ze inderdaad de waarheid, maar was ze zo gepikeerd/beledigd dat ze de uitleg niet meer wilde geven Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:58

Er zijn meer mensen op bokt geweest met meerdere accounts en duidelijk een gespleten persoonlijkheid. Door de fantasieverhalen die zij de wereld in hebben geholpen hebben ze het voor menig ander, die zijn waargebeurde verhaal en de waargebeurde belevenissen het leven zuur gemaakt. Mocht je niet weten waar ik het over heb moet je het hele verhaal van Miep een keertje gaan lezen. In mijn ogen had de ban voor Sharlyn eeuwig mogen zijn, i.p.v. drie maanden.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:05

Ik ken het Miep-verhaal (misschien niet in z'n hele volledigheid en met alle schaduwaccounts, maar de essentie heb ik erg goed meegekregen). Maar dat is voor mij nog geen reden om niet alle anderen het voordeel van de twijfel te geven. Misschien ben ik te goed van vertrouwen, noem het naïef of 'jij hebt 'n plank voor je kop', maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar Sharlyns versie (misschien is ie toch wel waar) en zolang ze niet haar versie heeft verteld, blijf ik (onbewust) twijfelen of het niet toch waar was.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:06

Ynzo schreef:
Is Sharlyn zelf gebant of is het d'r IP adres? Anders kan ze natuurlijk verder onder d'r Annemarlien account...

Ynzo, een schaduwaccount krijgt altijd een permanente ban. Het 'Annemarlien' account kan dus nooit meer bokken.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:13

assie schreef:
Ik ken het Miep-verhaal (misschien niet in z'n hele volledigheid en met alle schaduwaccounts, maar de essentie heb ik erg goed meegekregen). Maar dat is voor mij nog geen reden om niet alle anderen het voordeel van de twijfel te geven. Misschien ben ik te goed van vertrouwen, noem het naïef of 'jij hebt 'n plank voor je kop', maar ik ben nog steeds erg benieuwd naar Sharlyns versie (misschien is ie toch wel waar) en zolang ze niet haar versie heeft verteld, blijf ik (onbewust) twijfelen of het niet toch waar was.

Misschien ben ik dan wel gek... maar voor mij staat het feit dat ze haar kant (welke kant vraag ik me gelijk af...want annemarlien's verhaal was dus ook Sharlyn's kant en spreekt Sharlyn's verhaal tegen...) van het verhaal niet meer laat horen gevoelsmatig gelijk aan een bekentenis dat ze een hele grote duim heeft en alles verzonnen is. Het zou me overigens ook verbazen als ze naar de meeting komt... maar wie weet...

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:15

Ik ken Sharlyn verder helemaal niet, dus ik weet ook niet of ze idd naar die meeting toekomt. Komt ze wel, dan sta ik iig met 'n bak vragen klaar Knipoog .
Gevoelsmatig is het bij mij ontzettend dubbel, wat jij zegt heb ik ook, maar ik heb toch ook de twijfels of het niet toch waar zou zijn. Je moet toch 'n belachelijk grote duim hebben om ál die verhalen eruit te zuigen en het kwam ook nog behoorlijk controleerbaar over ook

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:17

Je wilt niet weten hoe groot die duimen zijn waar sommige bokkers de verhalen uithaalt. Lips are sealed

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:18

Ellende en Apple, mag ik vragen of het jullie duidelijk is of de account "merely" wel een legitieme account is ? Of is dat ook een schaduwaccount van Sharlyn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:20

Ik vraag me af wat er zal gebeuren als Sahrlyn naar de meeting komt en ze blijkt nietr gelogen te hebben. Heeft ze dat schaduwaccount aangemaakt omdat ze boos was, dat vind ik dan wel weer humor. Ik vrees dat we dat nooit zullen weten want Sharlyn is nu monddood gemaakt Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:29

Ze heeft tijd genoeg gehad om op de PB's van de moddies te reageren lijkt me?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:30

Vikki, we hebben niets raars gezien aan account "merely" Lachen.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 16:55

Faye, je zult het wel weten, er gaan namelijk ook bokkers naar die meeting toe. Zou ze daar niet opdagen, tsja, dat is dan toch wel 'n extra teken aan de wand. Komt ze wel en doet ze haar verhaal, dan is er vast wel een bokker die het op bokt gooit Schijnheilig

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:06

Prima dat de ban gemeld wordt! Of bans moet ik natuurlijk zeggen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:11

Annemarlien=Sharlyn Bloos! dit had ik niet verwacht, omdat die 2 zo'n tegenstrijdige verhalen geven!!

die ban vind ik dus niet meer dan terecht!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:18

En is dat nou de enige echte Joris die in AM een berichtje gepost heeft?
De beroemde boer? Lol!!! Haha!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:18

Niet? Ow vanaf het moment dat ik het eerste topic van annemarlien las ging er al een lichtje branden bij mij. Zelfde opleidingen, allebei een arabier etc. Ik zei het nog tegen een andere bokker en die had toen ook haar twijfels.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:26

Ja, ik ben ook wel errug benieuwd naar die Joris op AM. Het zal wel 'n grappenmaker zijn, maar misschien is het wel de échte Joris Haha!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:27

assie schreef:
Ja, ik ben ook wel errug benieuwd naar die Joris op AM. Het zal wel 'n grappenmaker zijn, maar misschien is het wel de échte Joris Haha!

Het zou wel heel komisch zijn als het de echte was. *LOL*

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 17:43

faye schreef:
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als Sahrlyn naar de meeting komt en ze blijkt nietr gelogen te hebben. Heeft ze dat schaduwaccount aangemaakt omdat ze boos was, dat vind ik dan wel weer humor. Ik vrees dat we dat nooit zullen weten want Sharlyn is nu monddood gemaakt Lachen

Dat zie ik toch echt anders Knipoog
Sharlyn heeft diverse keren de gelegenheid gekregen om haar verhaal te vertellen maar heeft daar geen gebruik van gemaakt.
In eerste instantie via het nog openstaande topic (ze was immers op Bokt, heeft wel in andere topics gereageerd) en later is ze nog enkele malen via pb benaderd om haar verhaal te doen.
Ze heeft het voordeel van de twijfel gekregen om haar zo een kans te geven om een aantal zaken op te helderen.
Dat noem ik niet bepaald monddood maken Knipoog