Bokt niet meer gratis ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pegasus

Bokt niet meer gratis ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 20:45

Zou Bart plannen hebben met bokt als hij op het phpbb forum vraagt :

Bart op het phpbb forum"]
Does anyone know any sites that have a payed subscription for the forums? The only example I can come up with is arstechnica..
[/quote]

Misschien bedoelt hij wel niet bokt als hij vervolgens dit opmerkt :

[quote="Bart op het phpbb forum schreef:
Nope.
I'm looking for this info for my own board, not for the development of phpBB

De toekomst zal ons meer leren over Bart zijn plannen denk ik Verward

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:07

ik ben benieuwd ...

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:17

tja. Als het een betaal site word, dan gaan er een hoop mensen weg denk ik. en een ander forum is zo gemaakt natuurlijk.. Scheve mond
we zullen wel zien..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:37

Ja, als het betaald wordt zal zeker driekwart de benen nemen!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:51

Het is nooit de bedoeling geweest geld te vragen om gebruik te mogen maken van de forums en de kans dat dat ooit gaat gebeuren is extreeeeeeeem klein.

Maar hoe oud is die opmerking die gequote wordt Verward

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:53

Op zich zou ik er geen moeite mee hebben om te betalen voor het bokken. Als er dan meer kwaliteit komt i.p.v. kwantiteit Clown
Laatst bijgewerkt door Ann op 27-12-04 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:53

ik hoop het niet want dan smeer ik hem ook

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:54

BartVB schreef:

Posted: Mon Sep 23, 2002 12:38 am

Al enige tijd geleden dus Knipoog

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 21:57

Ten eerste: hierover waren al enkele vragen in de enquete die in het verleden gehouden is, dus dat Bart over deze optie nadenkt/nagedacht heeft is niets nieuws.

Ten tweede: dit is Bart zijn forum, en betaalt hij grotendeels uit zijn eigen zak. Als hij Bokt als een dienstverlening wil gaan beschouwen en daar dus geld voor wil gaan vragen, vind ik dat zijn goed recht.

Ik weet niet of ik zelf dan nog zou Bokken (daarvoor gebruik ik het niet genoeg ov het informatieve aspect denk ik), maar de manier waarop dit topic gestart wordt komt op mij over van "foei Bartje is stiekem bezig om ons eerst verslaafd te maken en er dan geld voor te vragen maar we hebben hem betrapt hoor!!!"

(ik zeg niet dat het zo bedoeld is maar zo komt het in elk geval WEL over)

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:45

Het zou mij niet zo heel erg veel uitmaken opzich,
zolang de kwaliteit van bokt dan idd wel vooruit gaat,
dan zou ik er geen problemen mee hebben,
wel zou het aantal gebruikers een eind achteruit gaan

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:48

Menno schreef:
Posted: Mon Sep 23, 2002 12:38 am

Al enige tijd geleden dus Knipoog

Beetje onzinnig topic lijkt mij...........komt een beetje rellerig over......dingen quoten uit 2002 Boos!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:49

kan het geen symbolisch bedrag worden eigenlijk per jaar bv, als iedereen 1,- op barts z'n rekening zou storten die actief gebruikt maakt van het forum (gewoon de mensen die niet meewerken eraf gooien Tong uitsteken) dan zouden er toch een aantal duizenden euro binnen komen denk ik. en zolang het goed aan bokt zou worden besteed is het natuurlijk altijd goed Haha!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:51

Persoonlijk zou ik mij er ook niet druk om maken als bokkers een kleine bijdrage zouden leveren aan het voortbestaan van bokt. We maken er immers met zijn allen gebruik van en Bart draait voor alsnog voor de kosten op.

Wat dat betreft OK dan! dat het nog gratis is!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:52

He Bart, maar je had toch een plan voor betaalde opties op Bokt? EEn uploadsite en een emailadres? Ben je daar nog mee bezig? Want ik heb daar nog steeds belangstelling voor Haha!
Ik zou ook best wat willen betalen per maand om te bokken

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:22

Billy schreef:
He Bart, maar je had toch een plan voor betaalde opties op Bokt? EEn uploadsite en een emailadres? Ben je daar nog mee bezig? Want ik heb daar nog steeds belangstelling voor Haha!
Ik zou ook best wat willen betalen per maand om te bokken

Das ook een goed idee Lachen

vond trouwens de "help bokt de winter door"-actie ook goed

Pegasus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 00:52

BartVB schreef:
Het is nooit de bedoeling geweest geld te vragen om gebruik te mogen maken van de forums en de kans dat dat ooit gaat gebeuren is extreeeeeeeem klein.

Uh, sorry, ik had de datum idd niet gecheckt. Bloos
Maar ik weet hoe duur het is om je servers de lucht in te houden en ik hoop dat met de banner actie je kosten in de hand te houden zijn. Traffic is wel enorm toegenomen hier. Ik zou zeggen, schaam je niet om te zeggen als je tekort komt, dan houden gewoon weer een 'Help Bokt de Winter door actie' Lachen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 13:47

Ik zou geen probleem vinden om beetje te betalen om te bokken. Want Bart betaalt al veel en we maken er gebruik van.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:18

Pegasus schreef:
Ik zou zeggen, schaam je niet om te zeggen als je tekort komt, dan houden gewoon weer een 'Help Bokt de Winter door actie' Lachen

Waarom heb je een actie nodig om donatie's te doen aan bokt? Als je een titel wilt hebben kun je bijvoorbeeld al donaties doen hoor! En ik denk dat Bart ook erg blij is met donaties zonder tegeneisen... Schijnheilig

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:50

als er een gemakkelijke manier zou zijn om te betalen voor bokt zou ik daar niet mee inzitten. Maar geld overmaken ven belgie naar nederland als je minderjarig bent en dus een 'jongerenrekening' hebt is praktisch onmogelijk.
verder denk ik ook dat bokt dan leeg zou lopen,hoewel ik nog niet weet of ik dat erg zou vinden Scheve mond
Dan heb je tenminste niet die eeuwig herhaalde vragen van de tientallen nieuwe mensen die zich per dag aanmelden. Niks tegen nieuwe bokkers, ja kan moeilijk verwachten dat ze alle topics gaan doorlezen voor ze wat posten, maar soms is het wel irritant...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:57

Het kan veel gemakkelijker Lachen Kijk regelmatig eens wat er in de Google banner staat (de banners waar 'Ads door Goooooogle' onder staat) en klik daar op als het je interessant lijkt. Op die manier kan ik iig een deel van de bandbreedte betalen, iedere klik is zo rond de 10 dollar cent.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:42

BartVB schreef:
Het kan veel gemakkelijker Lachen Kijk regelmatig eens wat er in de Google banner staat (de banners waar 'Ads door Goooooogle' onder staat) en klik daar op als het je interessant lijkt. Op die manier kan ik iig een deel van de bandbreedte betalen, iedere klik is zo rond de 10 dollar cent.

Dus als ik 10x klik heb jij weer een dollar verdiend? Stel je voor dat alle bokkers elke dag 1x zouden klikken? Dat zou relax zijn!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:48

Neuh, als jij 10x klikt dan verdient Bokt niets Lachen Ze controleren behoorlijk zwaar op misbruik. 10x klikken op een dag is niet echt realistisch Haha!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:50

Dan weet ik waar ik voortaan ook op ga klikken Haha!

(wel met behoud dan)

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:56

BartVB schreef:
Neuh, als jij 10x klikt dan verdient Bokt niets Lachen Ze controleren behoorlijk zwaar op misbruik. 10x klikken op een dag is niet echt realistisch Haha!

hm jammer, maar elke bokker elke dag 1x klikken werkt wel?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:25

Als _iedere_ Bokker 1x zou klikken per dag zou het op zich ook wel opvallen. Maar de kans dat dat gebeurt is 0,0. We hebben nu iets tussen de 15 en 35 kliks per dag.