Moddies:
* Waarderen de moddie's als er een stukje tekst bij staat, als van: Past misschien beter op HAW, of hebben jullie dan zoiets, van duuhh dat zien we zelf ook wel

* Moeten we altijd Temmen, als we iets zien wat er iets fout staat, en de gebruiker toch het vermoeden heeft dat er al geTemd is? AKA, komen er eigenlijk veel dubbele TEM-meldingen binnen of valt dat mee?
Gebruikers:
* Wensen jullie altijd een korte reactie (lees 1 zinnetje) op het bericht, of is een woord, als bedankt/afgehandeld oid ook voldoende?
* Als je de melding krijgt dat het in de groep gegooid wordt, verwachten jullie dan een update over het betreffende of niet?
Ik vind het een handig systeem, als ik me ergens aan erger of stoor, omdat iets verkeerd ofzo staat, een klik op de knop, korte tekst erbij, en het wordt hoogstwaarschijnlijk binnen een paar uur geregeld worden. Wel heb ik het idee dat in het begin meldingen sneller afgehandeld werden, en dat het nu soms langer (lees vanaf 4 uur na melden) erop gereageerd is. Dit is verder niet bedoeld als vingerwijzing *jullie reageren niet snel genoeg?!!* maar het viel me op, en ik vraag me af of het klopt.