Weghalen berichten geban'den in topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Weghalen berichten geban'den in topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:38

Wat is mij plots afvraag.
Hoe zou het verlopen wanneer berichten, die er de aanleiding toe gegeven hebben een gebruiker een ban op te leggen, niet worden verwijderd maar blijven staan in het topic? De gebande gebruikers kunnen niet meer lelijk doen want zij zijn tenslotte geband. Zo is het voor veel mensen duidelijk(er) waarom deze personen zijn geband. Ik zou denken dat dit een hoop (nutte/eindeloze) discussies achteraf scheelt.
Of kom ik nu uit een ei? Verward

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:40

Roosmarijn schreef:
Wat is mij plots afvraag.
Hoe zou het verlopen wanneer berichten, die er de aanleiding toe gegeven hebben een gebruiker een ban op te leggen, niet worden verwijderd maar blijven staan in het topic? De gebande gebruikers kunnen niet meer lelijk doen want zij zijn tenslotte geband. Zo is het voor veel mensen duidelijk(er) waarom deze personen zijn geband. Ik zou denken dat dit een hoop (nutte/eindeloze) discussies achteraf scheelt.
Of kom ik nu uit een ei? Verward

Zijn die verwijderd? Alleen het hele topic zal wel "verdwijnen" maar toch niet alle posts van de GEBANDE

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:42

Alleen kwetsende berichten worden verwijderd voor zover ik weet, maar idd, daardoor is het vaak wel onduidelijk waarom iemand nu precies een ban heeft gekregen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:42

Roosmarijn, die blijven ook bestaan. Ik kwam er toevallig net nog een van Pipo tegen. Maar welke zijn dan volgens jou verdwenen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:44

Zijn er berichten weg dan?
Nou daar word het dan vast duidelijker op Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:46

Ik denk dat Roosmarijn juist bedoeld dat berichten die aanleiding vormen tot een ban (en dus in de ogen van de moddies kwetsend zijn) váák verwijderd worden (helemaal of MH, we kunnen 't niet meer lezen). Denk niet dat ze op een specifiek bericht bedoeld...

En die berichten zijn wel degelijk te verwijderen cq te splitten.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:47

In het bokt-moe topic wordt door een moddie een melding gedaan in de trent van 'topic gesplitst'. Ik ging er automatisch vanuit dat dit reacties waren van de gebanden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:48

Sylvia schreef:
Ik denk dat Roosmarijn juist bedoeld dat berichten die aanleiding vormen tot een ban (en dus in de ogen van de moddies kwetsend zijn) váák verwijderd worden (helemaal of MH, we kunnen 't niet meer lezen). Denk niet dat ze op een specifiek bericht bedoeld...

En die berichten zijn wel degelijk te verwijderen cq te splitten.

ik weet dat het kan, en heb inmiddels ook in het moeheid topic een vewijzing gevinden. Mijn bek valt open en ik heb er even schoon genoeg van hier Lips are sealed

/edit
maar dat moderator bericht heb ik niet gezien

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:50

Klopt er zijn wat berichten verdwijderd uit dat topic, bokt moe.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 19:52

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:55

een moddie schreef:
Off-topic berichten gesplit. Graag nu on-topic blijven en geen oude koeien (c.q. gesloten/verwijderde) topics aanhalen.

belachelijk! Dat soort berichten zijn nou precies de aanleiding voor de bokt moeheid en dat is off topic Lips are sealed

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 19:58

[edit]...[/edit]
Laatst bijgewerkt door Menno op 12-12-04 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 20:00

Huh, now you've lost me! ? Come again?!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:01

Same here. Menno, het gaat niet om het OW-topic, maar om verwijderde reacties uit het 'Bokt-moeheid' topic... Wat ik daar heb gelezen werden idd stelselmatig berichten van de gebande personen verwijderd Scheve mond

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:03

Sorry, ik dacht dat het over de verwijderde berichten van de gebande personen in het algemeen ging en niet dat betreffende topic...

Ik zal hem weghalen Knipoog

[edit]Net nog even de posts hierboven gelezen, maar volgens mij gaat het daar ook om... Maar goed, jullie zeggen van niet Tong uitsteken[/edit]
Laatst bijgewerkt door Menno op 12-12-04 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:05

Ik weet wel welke opmerking Menno op doelt, maar heb daar niets kwetsend in gelezen. De betreffende persoon gaf alleen haar visie, maar zoals nu blijkt mag dat niet meer.

IMO heeft het mod-team dit geklier van die drie zelf uitgelokt door lukraak wat OW's uit te delen, behalve aan degene die te ver ging.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:20

Lielle schreef:
belachelijk! Dat soort berichten zijn nou precies de aanleiding voor de bokt moeheid en dat is off topic Lips are sealed

Door dit zulke topics word ik wel moeier, maar ik was al boktmoe Knipoog

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:03

Tja ik denk dat iedereen van iets anders boktmoe wordt niet??

Ik vind het ook belachelijk dat berichten van gebande mensen worden verwijderd, dat maakt het er idd niet duidelijker op en dan krijg je idd zulke topics weer.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:06

Ik wordt Bokt moe van dit soort topics en vooral van 'en dus ...' of 'zoals nu blijkt' opmerkingen die nergens op gebaseerd zijn Scheve mond

Het gaat er helemaal niet over of die mensen gebanned zijn of niet. Het ging er hier om dat deze mensen door bleven gaan nadat een topic over hetzelfde onderwerp tot 4x toe gesloten is. Wat moeten we dan doen? 'Ah, ze zijn zo vasthouden, tja, dan moeten we ze toch maar gewoon hun gang laten gaan' Verward

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:13

Het zal wel psychologie van de koude grond zijn, maar als je mensen monddood maakt door elke keer topics te sluiten raken ze gefrustreerd. Laat je ze in 1 topic stoom afblazen is het met 2 dagen over en is iedereen het weer zat voor een tijdje Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:20

Helemaal mee eens, Craignethan.
Nu heb ik wel een eigen mening over waarom deze topics steeds op slot gingen, maar die is al bekend Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:23

Maw we moeten maar alles goed vinden Lachen
Ik gok dat we daarin een fundamenteel meningsverschil hebben Scheve mond

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:26

Nee, dat wil ik niet zeggen Lachen
Ik denk alleen dat als er minstens 1 topic open was gebleven, alles niet zo uit de hand was gelopen en er geen aanleiding was geweest om die ban's uit te delen.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:42

Eens met Ann Zo'n topic zakt toch weer weg na een tijdje, dan heeft iedereen zijn zegje kunnen doen en we leefden nog lang en gelukkig. En als het een te hoog HK-gehalte krijgt dan is het blijkbaar weer gezellig en zijn de frustraties weg, dan kan er een slotje op Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:57

Hier ben ik het ook wel mee eens. Als mensen eens een keer kunnen uitrazen ben je er meestal voor een langere tijd wel weer van af. iedereen heeft dan idd zijn zegje gedaan. Pas als er dan weer overbegonnen wordt kun je misschien OW's oid gaan uitdelen.