Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Romkabouter schreef:kawa, ik doelde met dat kinderachtig op het "ja maar, zij deden het ook"
Dat doen mijn neefjes van 7 niet eens meer
Botervlieg schreef:We wáren nog ontopic. Begrijp er niets van?
opgedaan, maar jullie waren toch niet helemaal on topic.
En dat is het. De ow van Sp begrijp ik echt werkelijk waar NIET, de enige die misschien een tikkie ver ging was Lovely, maar zelfs DAT wordt wel eens vaker gedaan. Bekijk het gemiddelde gestarte penny topic eens en daar komen ook wel eens zulk soort reacties. En daar worden OW's voor gegeven???? Nope! Topic wordt gesloten en dat is het. En dat was het enige wat hier ook in dit topic had moeten gebeuren. DPB laat zichzelf heel erg kennen en geeft geen enkel (!) inhoudelijk commentaar op de vragen, maar ontwijkt ze en legt de schuld bij de klanten neer. Als iemand geld aan haar ongevraagd stort is dat de fout van de klant, maar om dan neerbuigend te gaan roepen dat ze niet helemaal wijs zijn en niet van die vragen moeten stellen als: vind mijn paardje mij LieV
. Sorry hoor! Maar dat kun je verwachten. Dat zou ook mijn eerste vraag zijn geweest als ik zo'n consult zou doen. Gelukkig ben ik te nuchter dat ik mij niet kan voorstellen dat iemand via foto's of pc-scherm de geest of gedachtes van een paard of dier kan lezen (of mag ik dat niet zeggen
) Voorheen werkte ik in een restaurant, de vraag die mij het meest gesteld werd was denk ik wel: "Heeft u een menukaart?" Zie je mij al boos gaan roepen tegen die mensen: "Ja, zeikerds! Wij hebben een menukaart!" Om vervolgens de menukaart in hun strot te douwen? Hmmz ben benieuwd hoe lang ik er dan nog had gewerkt?? Of uberhaupt klanten had gehad.
Daar wordt je echt niet minder geloofwaardiger van en nog genoeg andere mensen over om in de gaten te houden.Remy schreef:Ik denk trouwens dat de hele nasleep en het in bescherming genomen worden door de moddies, de commerciële activiteiten van de TS wel de nekslag gegeven zal hebben...Door die OW's is de aandacht door veel meer bokkers getrokken dan anders het geval geweest zou zijn..
Romkabouter"]
Ben ik weer
De enige reactie van de moddie is dat het topic op slot gaat omdat het ge-OH wordt en offtopic gaat. Lijkt me een goede reden
De moddie Jantien in dit geval.
[/quote]Welk topic was dat?
[FZ] Het regent OW's op [AM] ....
[quote="Ellende schreef:Aangezien het hier weer ver van topic afdwaalt een slotje.
Fitzroy schreef:Lijkt je een goede reden voor OW's, Rom? Dat kun je toch niet serieus menen