''kies forum'' blijft in beeld???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliane

''kies forum'' blijft in beeld???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-04 19:43

Ik weet even niet meer hoe je het noemt, maar het kiesmenu rechtsonder waar dus ''kies forum'' staat blijft in mijn beeld hangen (maar dan zonder letters) als ik naar een nieuwe pagina ga. Ik vind het echt heel gek en best storend; iemand enig idee hoe dit kan?

Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 00:31

Dat heb ik af en toe ook...ik sluit de pagina dan maar en open een nieuw venster, maar het is wel vervelend

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 08:49

Heb ik regelmatig, bij mij helpt afsluiten en opnieuw openen ook niet. Er zijn al vaker topics over geweest (oa van mezelf, toen werd ik min of meer voor gek verklaard Knipoog), maar wat er nou ook alweer de oorzaak van was weet ik niet meer en ik kan 't ook niet meer vinden.

't is iig zwáár irritant!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 14:39

Dat had ik gisteren of eergisteren ook. Idd, het scherm afsluiten en opnieuw openen helpt meestal afdoende Lachen

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-04 15:14

Hmm, het is nu dus weer over. Gisteren deed élk scherm met Bokt (heb er meestal minstens 3) dat, en afsluiten hielp niet, maar mocht het weer voorkomen zal ik dat toch maar weer proberen. Bedankt, iig!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:31

Ehm... Bart? Hoe moet ik 't doen met de laptop van mijn werk? Vooropgesteld dat ik er uberhaupt een andere browser op wil en krijg mag ik de software niet wijzigen...

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:38

Sylvia schreef:
Ehm... Bart? Hoe moet ik 't doen met de laptop van mijn werk? Vooropgesteld dat ik er uberhaupt een andere browser op wil en krijg mag ik de software niet wijzigen...

*LOL* Mja, dat is idd wel een standaard antwoord wat Bart steeds geeft, maar het probleem blijft, je omzeilt het alleen zo, trouwens ik heb het alleen met bokt.....

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:08

Ik hou niet van standaard antwoorden en ik vind mezelf ook niet standaard, dat scheelt. Ik moet overigens bekennen dat ik thuis weiger Firefox te installeren... Principekwestie Scheve mond

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:11

Tja, wie zijn billen brandt (of wil branden Haha!) moet op de blaren zitten Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:14

ik ben een keer heel boos geworden, heb flink gescholden op mijn peecee en heb toen maar eens het register aan gepast en het was over... tot op heden geen last meer van gehad en had het alleen met bokt en dan vooral icm antivirus software

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:16

Antivirus heb ik er op dit moment nog niet op...

Enne, Bart... Geldt dat niet voor jou? Fout in PHP...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:20

Geldt wat niet voor mij? Dat 'kies forum' blijft bij mij nooit hangen. Kan geen fout in phpBB zijn aangezien je browser alles kwijt moet raken als je een nieuwe link opent. Het ligt dus gewoon aan dat leuke stuk software dat Internet Explorer heet.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 00:43

we gaan niet schoppen naar andere software ontwerpers Tong uitsteken anders moet ik op de TeM klikken.. Haha!

Maar waarom blijft dan alleen in Bokt dat "kies forum"menu hangen en niet bij andere sites die ook zo'n menu hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:06

Alane schreef:
Maar waarom blijft dan alleen in Bokt dat "kies forum"menu hangen en niet bij andere sites die ook zo'n menu hebben?

Dat heb ik me nou ook altijd afgevraagd... En ik zie niet in waarom ik een andere browser zou moeten installeren, als er al standaard eentje opzit, die gewoon goed bevalt. Ik weet dat jij (BartVB) heel erg fan bent van Mozilla of Firefox ofzo, maar ik vind het niet leuk dat je ons dat zo probeert op te dringen. Ik mag toch zelf kiezen welke browser ik gebruik.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:15

Amen. En dat is dus ook mijn hele principekwestie Lachen

Lekker gemakkelijk om alles af te schuiven op IExplorer... Scheve mond Daar hebben ze bij ons op 't werk ook een handje van...: "met de update over 2 maanden zijn al je problemen verholpen'. NOT.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:40

Natuurlijk mag je de browser gebruiken die je wilt gebruiken. Maar ik kan niets veranderen aan Internet Explorer. Als daar een bug in zit zul je moeten klagen bij Microsoft (die nu al een jaar of 3 niets wezelijks meer veranderd heeft aan Internet Explorer omdat ze toch 98% van de markt hebben).

@Alane, blijft hij op Bokt altijd hangen of maar af en toe? En hoe vaak zit je op die andere sites in verhouding tot Bokt?
Laatst bijgewerkt door BartVB op 14-12-04 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 13:41

Alane schreef:

Scheve mond

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:19

Als er wat blijft hangen dan is dat bij bokt... dat kies menu, bedoel ik.. Haha!
Ik heb toen wat uit het register gegooid en toen was het over (niet vragen wat.... weet ik echt niet meer)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:28

Ik quote je omdat het volgens Bart een probleem in IExplorer is... En rara, ik heb het ook alleen maar bij Bokt.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:34

Eeh, dus stel dat ik regelmatig door een of ander irritant enquete buro gebeld wordt (op m'n GSM) en dat alleen gebeurt terwijl ik op de universiteit ben dan ligt dat aan de universiteit en niet aan dat irritante enquete buro? Haha!

De kans is nogal aanwezig dat je dit probleem alleen op Bokt ziet omdat het of niet vaak voorkomt maar je wel iedere dag redelijk wat pagina's bekijkt op Bokt (waar iedere keer die dropdown op staat). Of het is zo dat Bokt een grotere lijst met forums heeft dan andere sites waardoor het probleem vaker voorkomt dan b.v. op www.cavaletti.nl

Zoals ik al eerder zei: Als je een nieuwe pagina opvraagt hoort je browser alles van de vorige pagina van het scherm af te halen. Als je browser zich daar niet aan houdt dan kan ik daar echt niets aan doen. Of ja, ik zou dat lijstje weg kunnen halen maar ik heb er geen zin in de functionaliteit van Bokt te beperken doordat een suffe browser wat bugs bevat Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:49

wil je nu zeggen dat bokt irritant is?

Eliane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-04 22:35

Ik dacht net dat het weg was, maar helaas Scheve mond Maar goed, ik begrijp dat het aan IE ligt, prima, maar weet iemand wat ik er ook echt aan kan doen?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:45

mijn (v)echtgenoot had een goede oplossing... niet meer bokken en/of peecee verkopen Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 23:50

Eliane schreef:
Ik dacht net dat het weg was, maar helaas Scheve mond Maar goed, ik begrijp dat het aan IE ligt, prima, maar weet iemand wat ik er ook echt aan kan doen?

Firefox installeren Rolleyes