opende net dit topic[FZ] Moddies Afwezig ?en kreeg een vreemd vals lach geluid?waar komt dat vandaan?
hahaha dat is een lachwekkend geluid ik weet ook niet waar het vandaan komt...ik heb volgens mij nog nooit geluid op bokt gehoord maar wel leuk
Ik denk dat het iets te maken heeft met het het feit dat Romkabouter sommige dingen wel erg letterlijk opvat...
Ellende schreef:Ik denk dat het iets te maken heeft met het het feit dat Romkabouter sommige dingen wel erg letterlijk opvat...Tja je vroeg er ook om Jij vraagt, rom draait
Het is toch al eens eerder in een oud topic geweest? Ging er ook een muziekje spelen en ik snapte er niets van hoe dat nou kon
<iframe width="25" height="1" frameborder="0"src="http://www.paul.romkes.nl/bokt/hehe.htm"></iframe>Ik vind hem stoer
whaa hij is leuk als je meerdere van die pagina's met heksenlach opent wordt je gewoon gek van de heksen
Ellende schreef:Hier is Fairie de schuldige volgens mij NEEEEEEEEE! Echt niet Pff... Ellende toch,Hoe durf je zo'n lief onschuldig meisje als ik te beschuldigen Ghehe, Rom, Hijs geweldig!
Fairie schreef:NEEEEEEEEE! Echt niet Pff... Ellende toch,Hoe durf je zo'n lief onschuldig meisje als ik te beschuldigen Ghehe, Rom, Hijs geweldig! misschien omdat je niet zo onschuldig bent als je lijkt tis btw wel een aanstekelijk lachje