Iemand hier op bokt heeft mijn avater gejat
noem geen namen

Maar hebt van verschillende mensen gehoord en net zelf gezien....
Mag dat zomaar?????
Ik heb hem namelijk zelf gemaakt........
(naja mn broer

gr renee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:ik ben hem zelf al een tegen gekomen bij een gebruiker, en die heeft hem ook wel veranderd na 2x mailen. Bij wie komt hij nog meer voor, want dan gaat er toch een pb richting die persoon.die van fasel word meerdere keren gebruikt, en die van deesdebest geloof ik ook
crossmonster schreef:sja ik snap uberhaupt niet dat mensen op hetzelfde forum van een andere user de avatar jatten !
onorigineel is het zowiezo....
strafbaar is het niet, want dat is renee vd in eerste instantie zelf al omdat zij m gejat heeft van de makers van de tv reclame...
maar als je er echt mee zit zou je diegene een pb kunnen sturen, verder zou ik mezelf er niet druk om maken, is toch alleen maar een compliment voor je dat iemand anders m ook leuk vinden ??
ik zie overigens erg vaak dubbele avatars, die van fasel word meerdere keren gebruikt, en die van deesdebest geloof ik ook
en zo nog een heel aantal meer... dus maak je niet zo druk..
Sammie schreef:ik ben hem zelf al een tegen gekomen bij een gebruiker, en die heeft hem ook wel veranderd na 2x mailen. Bij wie komt hij nog meer voor, want dan gaat er toch een pb richting die persoon.
Je kan het bij voorbaat altijd vragen of je hem ook mag gebruiken. *zucht*
Sammie schreef:JIj moet toestemming vragen aan die maatschappij feitelijk. En jou kopieerder moet toestemming vragen aan jou. Gewoon een emailtje sturen met het vriendelijke verzoek hem te veranderen. Dat heb ik ook gedaan toen iemand hem hier op bokt heeft gejat en ik heb hem wel zelf gemaakt.