Drie maanden geleden heb ik iets van een bokker gekocht. Het ging maar om een tientje dus rembours enzo was eigenlijk de moeite niet. Gewoon in goed vertrouwen geld overgemaakt, en tot op heden dus nog niets ontvangen...

Nu vind ik persoonlijk dat dit echt niet kan! Op bokt kan je (in theorie) een beetje controleren op dit soort dingen. Persoonlijk vind ik dus dat dit soort mensen echt direct een ban moeten krijgen zodra zij niet meer reageren op bps ed en het dus blijkt dat ze echt niet van plan zijn om geld terug te betalen of alsnog een product te versturen! Als ze hun zaken geregeld hebben zou, wat mij betreft, de ban weer opgeheven kunnen worden

Ik vind het heel erg jammer dat je dus blijkbaar niet eens je medebokkers kunt vertouwen in dit soort zaken. En ja tuurlijk is bokt groot, en dit soort dingen zijn nooit voor de volle 100% te voorkomen, maar als je degene die jou belazerd heeft wel vrolijk ziet door bokken geeft dat wel een wrang gevoel...
Dus vandaar deze poll! Want misschien reageer ik hier toch anders op omdat het mezelf raakt en ik me gewoon echt zwaar gepiepeld voel