Maar goed. De kots smiley is dus weg. Persoonlijk vind ik dat geen gemis, 9 van de 10 keer werd hij gebruikt om iets te melden in het kader van 'ik kots op jou', niet echt iets dat een discussie veel goed doet. Als er eenmaal kots smileys gebruikt worden in reacties zie je over het algemeen het topic verzanden in 1 grote vechtpartij, of mensen houden de eer aan zichzelf en reageren maar niet meer op de 'kotsers'. De kots smiley kan zeker wel op een normale manier gebruikt worden maar in de praktijk was dat dus 9 van de 10 keer niet het geval, helaas. Wat mij betreft is het verwijderen van die smiley het verder voorkomen van escalatie in topics. Erg vaak wordt een kots smiley veel zwaarder opgepakt dan de gebruiker hem bedoeld had waarna we weer ruzie hebben, mensen zich lopen te ergeren aan de sfeer en de moderators die rommel weer op kunnen ruimen.
Het voorstel is nu dat men in dit topic smileys aandraagt die we aan de smileylijst toe kunnen voegen. Nadat er een aantal smiley genomineerd zijn wordt er een poll gemaakt met de geschikte smileys (iig maximaal 1 tekst regel hoog, in bokt stijl, geschikt voor alle leeftijden) waaronder ook de kots smiley. Uit die poll wordt de populairste smiley gehaald en die wordt in de lijst gezet. Als er erg leuke nominaties zijn is de kans redelijk aanwezig dat er meer dan 1 smiley wordt toegevoegd. Oh, geef trouwens ook even een suggestie voor een smiley code als je een smiley nomineert...
[edit:BartVB]Foutje verbeterd[/edit]