Heb het nu alweer 2 dagen achter elkaar gehad (eerder ook wel een paar keer maar niet 2 dagen achter elkaar). Vanochtend zette ik de computer aan, meld me aan bij mijn account en meld me aan op msn. Op msn ben ik dan dus aangemeld en terwijl dat gebeurd krijg ik van een andere versie van msn dat ik daar uitgelogd ben omdat ik nu ingelogd ben op een andere locatie. Ik krijg dan dus alleen die melding en daarvoor zie ik helemaal niet dat er een andere versie van msn is geopent ofzo. Lijkt me sterk dat die andere versie zich zo snel kan openen en aanmelden want ik meld me meteen bij mn normale versie aan. Iemand anders kan ook niet onder mijn naam op msn zitten want dan krijg ik niet die melding dat ik uitgelogd ben omdat ik ergens anders ingelogd ben, dat hoort diegene dan op zijn/haar computer te krijgen.Bij start en programma's zie ik alleen msn versie 6.1 en die gebruik ik ook altijd. Bij control panel en add or remove programs staat wel Messenger plus! bij. Moet ik die messenger plus dan maar gewoon weggooien en dan hopen dat het stopt?
Als ik trouwens gewoon op internet ben zonder dat ik aangemeld sta bij versie 6.1 dan zie ik ook ineens mensen online komen, en dan weet ik dus niet eens dat ik online sta omdat ik rechts onderin niet dat msn tekentje zie.
Ik hoop dat iemand een beetje snapt wat ik bedoel, uitleggen is niet mijn sterkste kant

.