het nodig vond om mijn pc te hacken.We zijn om 21.30 begonnen en om 2.15 was die idioot
nog aan het terroriseren. Maandag weer verder gegaan. 's Middags een poging gewaagt om weer te installeren en die idioot was weer bezig. 's Avonds om 21.00 weer begonnen en om 2.00 uur nog steeds die idioot. Maar we hebben hem getraceerd.
Mijn provider kan niks doen en ik heb de OPTA maar gebeld en het IP adres doorgegeven.
Gisteravond (20.30 - 00.30) weer de PC leeggehaald en opnieuw geinstalleerd. Nu loopt alles eindelijk goed. Er zitten nu dubbele beveiligingen op en ik kan nu zien wie mij hackt
. Om de minuut komt hij binnen en elke keer noteer ik nu zijn IP adres. Zodra mijn e-mail het doet geef ik de adressen door aan de OPTA. Dat is de WAAKHOND van de telecom. We zijn dik 20 uur bezig geweest om de Hacker er uit te halen, de boel opnieuw te installeren en beveiligingen erop te zetten. Als die idioot door blijft gaan, dan wordt er op deze PC een programma geinstalleerd, dat de Hacker een nieuwe PC kan kopen
. Ben het echt goed zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat voorn firewall heb jeh (toch geen zonealarm ....
dan heeft hij de controle
vriendje is mijn helpdesk.
op PC gebied. Dus belangrijke gegevens staan niet op schijf, dus wat heeft die randdebiel eraan om in te breken.??????????????????????????
)
.