Volgens de info op het account is het man van in de 60
helaas niet mijn doelgroep zeg maar
Dus wees even bedacht als je rare mailtjes binnenkrijgt en reageer er zeker niet op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
helaas niet mijn doelgroep zeg maar
NadjaNadja schreef:Zulke berichten mag je altijd naar een moderator doorsturen, dan kunnen we het oppakken
DuoPenotti schreef:Kijk je naar laatste aanmeldingen staan er nog een paar van dezelfde leeftijd...verdacht of niet?
, ook apart
dieseltje09 schreef:DuoPenotti schreef:Kijk je naar laatste aanmeldingen staan er nog een paar van dezelfde leeftijd...verdacht of niet?
Heb even gespiekt maar inderdaad zeg, hele hoop profielen allemaal van mannen/vrouwen tussen de 40 en 70 zonder dat er inderdaad gereageerd wordt op topics oid![]()
@Bart wellicht toch eens gaan ruimen? Weet dat er jaren geleden wel eens veegacties zijn geweest maar als ik zo de vervuiling zie zou dat wederom geen overbodige luxe kunnen zijn
MrsVD schreef:Neeee niet doen! Ik lees enkel mee en haal een hoop informatie van dit forum zonder dat ik de behoefte heb om te reageren. Ik zal niet de enige zijn denk ik.
Toevallig lees ik dit bericht en plaats ik mijn eerste post.
Ibbel schreef:Je kunt prima gebruikers zonder berichten die al een jaar (of evt langer) niet hebben ingelogd van het forum knikkeren. De kans dat die alleen maar lezen is vrij klein. Plus, je hebt uberhaupt geen account nodig om te lezen.