Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DromenLies schreef:Hoi,
Ik volg een aantal topics waarin het telkens dezelfde personen zijn die de sfeer dusdanig verzieken dat TS afhaakt in het eigen topic. Hierdoor worden er veel personen die het topic actief of passief volgen benadeeld en vaak komt er dan ook geen uitsluitsel.
Is het mogelijk om personen uit bepaalde topics te bannen zodat de sfeer een beter bewaakt wordt?
Melvern schreef:Ja, helaas weinig aan te doen. Enkele bokkers zijn ontzettend goed in andere bokkers kwetsen, maar dan zo verpakt dat temmen weinig nut heeft.. Als je het weet zie je duidelijk dat de berichten niet goed bedoelt zijn. Ontzettend kwetsend voor degene die steeds het pispaaltje zijn, als een moderator dan ook nog aankomt met "Maar ze bedoelen het goed".
Ondertussen zie je zelfs in andere topics berichten voorbij komen die duidelijk in de richting van bepaalde bokkers wijzen.
Die personen vergeten dat er een echt mens achter een boktnaam zit, die daar wel van wakker ligt. Of het boeit ze gewoon geen hol, dat zou ook goed kunnen.
boedjang schreef:Alles wat je aandacht geeft groeit... behalve mijn spaarrekening haha.
Je zult altijd mensen hebben die anders denken. En ook is het nog steeds lastig als je de toon mist die muziek maakt
MizzMontana schreef:boedjang schreef:Alles wat je aandacht geeft groeit... behalve mijn spaarrekening haha.
Je zult altijd mensen hebben die anders denken. En ook is het nog steeds lastig als je de toon mist die muziek maakt
![]()
On topic: online discussie is ook lastig, niet iedereen is even handig of heeft door hoe iets over komt. Hoe beslis je wat er te ver gaat en vooral wie het met opzet doet? Het kan ook niet de bedoeling zijn dat bepaalde standpunten niet verteld mogen worden.
ruitje schreef:De andere kant is,dat ik ook meelees en reageer in een topic, waar een deel iemand 'vervelend vind discussiëren ' , dat is iemand die gewoon veel vragen stelt, helemaal niet op de man speelt, juist veel toevoegd( links deelt, bronnen deelt)
En die werd door een vaste groep ook steeds gevraagd te vertrekken.
Omdat de hoofdmoot in een topic dan een bepaalde denkwijze heeft, kan het dan al snel neigen naar weg pesten.
Maargoed dat zoiets niet kan i.m.o.