Tegenwoordig verdwijnen topics die op slot gaan meteen helemaal naar de bodem van je lijst met eigen berichten, zonder dat je daar bericht van krijgt. Ik was hem ook al kwijt om die reden
Charaz
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-25 11:49
Oh inderdaad, ik kon het net helemaal niet meer vinden
Ik heb het topic niet helemaal gevolgd, iemand enig idee waarom er een slotje is?
MizzMontana
Geplaatst: 09-02-25 13:14
Hey, bijzonder inderdaad. Ik had het nog niet gemist. Het ging er ook niet heel raar aan toe in dat topic imo. Maar er werden natuurlijk wel veel oude koeien uit de sloot gehaald, ook van topics die destijds wel uit de hand liepen en gesloten zijn. Misschien mogen we dat niet doen? Jammer dat er niet verteld wordt wat de reden is voor het slotje, want zo is het alleen maar gissen.
Tja, dat hoort nou eenmaal bij herinneringen ophalen, toch? Vond het er ook heel normaal en vriendelijk aan toegaan eigenlijk...
Beemsterkaas
Geplaatst: 09-02-25 13:24
Kan me voorstellen dat het voor bijvoorbeeld KoudbloedKim niet leuk was dat haar vroegere financiële situatie werd besproken, incl huidig land van verblijf en waar ze als vlogger nu te volgen is.
Wie weet leest ze hier nog steeds mee
Het topic werd soms toch redelijk persoonlijk. Maar was wel echt leuk om te volgen
Volgens mij heeft iedereen alleen maar mooie herinneringen aan Koudbloedkim, maar ik gok dat dat inderdaad de reden is geweest dat er (oud) bokkers besproken werden.
Het steekt dan toch wel een beetje dat een mod die sinds 2014 geregistreerd is er dan een slotje op gooit.
En alles is ook nog gewoon terug te lezen. Kim heeft zelf nooit ergens een geheim van gemaakt en ik kan me niet voorstellen dat juist zij hier nu commentaar op zou hebben?
D__S
Geplaatst: 09-02-25 13:31
Ik volgde (stil) het topic ook. Ik ben dan wel geen bokker van het 1e uur maar draai ook al een paar jaren mee. In het topic werden voor mij ook vele vraagtekens opgelost, aangezien ik mij soms ook wel eens afvroeg waar bokker x of y gebleven was. Jammer dat het zonder uitleg op slot ging.
Het is momenteel alleen een slotje voor overleg. Dat betekent vooral dat we als team even de koppen bij elkaar willen steken om te kijken of (en wat) we iets met het topic willen/moeten doen. Omdat er nog overleg moet plaatsvinden binnen het team, staat er geen verdere toelichting bij. Mocht het een definitief slotje worden, dan wordt er wel uitgelegd waarom dat is. Ook als het weer geopend wordt, geven we vaak even toelichting waarom het topic tijdelijk op slot is geweest
Ik vond het een heerlijk nostalgisch topic. Ik zou graag (als dit topic op slot blijft) een huiskamer topic met allemaal oud-bokkers willen en herinneringen ophalen. Je mag toch wel oude of memorabele topics bespreken? Hopelijk blijft het topic open. Ik vond het erg leuk.