Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Het grootste aantal gebruikers online was 7033 op 16 sep 2016, 22:00
Eline_S_S schreef:Ik snap heel goed wat je bedoeld! 10 jaar geleden kreeg ik op een ITP topic (met baggere telefoonfoto’s) 2/3 pagina’s aan reacties. Mijn laatste ITP topic heeft op de voorpagina gestaan en heeft wel 3 reacties gekregen
assie schreef:Is Bokt veranderd, of ben jij veranderd?
Beide waarschijnlijk. Logisch ook. Soms past iets niet meer. Dat is jammer. Maar terugverlangen naar hoe het vroeger was brengt vroeger helaas niet terug.
Beter om terug te denken aan hoe tof het toen was, met alle saamhorigheid, rellen, discussies, liefdes, meetings en boktbaby's. En tegelijkertijd te genieten van de toffe dingen nu.
Getver, ik voel me nu wel echt een oud wijf
Goof schreef:Ik vermaak me er na al die jaren nog steeds prima op.
Het is een hobby he, niet je leven of je baan.
Beemsterkaas schreef:Persoonlijk vind ik het nog steeds een stijlvolle tegenhanger van de drukte op social media, rustig lezen en schrijven kan hier nog.
Bellatrix schreef:Wat voor mij persoonlijk wel veranderd is, is dat ik 20 jaar terug in meer dan 15 HK topics zat (met ook veel leden) en nu nog maar in 3. En die gaan ook niet hard.Vroeger moest ik echt aan het einde van de dag tig pagina's bijlezen maar dat is er nu niet meer bij.