het ziet er raar uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het ziet er raar uit
Zo raak je boktleden kwijt op den duur
je ziet aan het aantal paginas toch al of het langer loopt of niet
ontherun schreef:Net zoals de langlopende topics onderaan staan. Die zijn vanaf 5, het gaat niet om meerdere pagina’s maar langslopen, dus vanaf 5.
dubbel beeld is dus koste wat kost dat willen corrigeren. Wat nu dus niet gaat lukken want hetstaat er echt dubbel. Ik krijg daar flinke hoofdpijn van, of ga andere dingen dan weer dubbel zien als ze het voor elkaar krijgen deze twee dingen tot een beeld te krijgen en mijn ogen gaan zeer doen.
het is niet het leest iets onhandiger maar topics zijn onvindbaar, sneeuwen onder em dat maakt dat het zo veel energie soms kost om iets te vinden dat ik het opgeef. En meest alleen maar in een klein kringetje blijf hangen.
Suzanne F. schreef:Maar waarom zou je last hebben van een plaatje wat iets is veranderd?
En ik ben totaal geen topics kwijt en merk niks van die andere indeling. Is er dan misschien niet iets in de manier waarop jij Bokt gebruikt Karuna? Ik snap dat je het allemaal als vervelend ervaart maar het voelt alsof je het soms een beetje overdrijft allemaal. Zo dramatisch is het toch allemaal niet?