Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Hier nog iemand die bijna alleen maar via eigen topics en actieve topics over bokt beweegt.
ikke schreef:Mariska_28 schreef:Hier nog iemand die bijna alleen maar via eigen topics en actieve topics over bokt beweegt.
+1
Een enkele keer ga ik in het menu nog wel op zoek of er iets interesants/leuks gezegd of gevraagd wordt. Ik kom binnen op de eigen berichten, kijk daarna eens in de actieve topics en soms ga ik dan nog kijken op diverse delen.
Ibbel schreef:Ik denk dat de oude garde via nieuwe berichten, actieve berichten en mijn berichten is gaan navigeren omdat naar de forums gaan geen overzicht meer biedt. Het is dus een selffulfilling prophecy dat het niet nodig lijkt te zijn om iets te doen aan jarenlang lopende volg/klets en HKtopics.
De inhoudelijke topics met de tag [HK] zou je sowieso naar de huiskamer moeten schuiven. Dat was ooit een tussenoplossing, voor bokkers die nog geen huiskamer toegang hadden of wat dan ook.
Alle volgtopics gingen verder vroeger altijd automatisch naar de HK als ze langer dan 15 pagina's waren. Geen idee wanneer van dat idee is afgestapt, maar wat mij betreft gewoon weer gaan doen.
Hou je over de informatieve langere topics. Die met tag [INFO]. Die kunnen dan vermoedelijk prima blijven staan waar ze staan, omdat die ook daadwerkelijk (veel, eigenlijk wiki-achtige) informatie geven.
En dan staan in de fora alleen nog de (nieuwe/kortere) vragentopics plus de langere grote INFO topics. Lijkt me prima te doen voor nieuwkomers, die in verreweg de meeste gevallen beginnen met de fora af te sneupen om te kijken wat er allemaal is.
Wat je ook nog zou kunnen invoeren is topics waar langer dan 3 (of 6 of 12) maanden geleden iets in is geplaatst gewoon automatisch te sluiten. Daar haal je ook een hoop 'vervuiling' mee weg.