Het grote probleem tot nu toe waren de kosten. Als men een beetje fanatiek gebruikt maakt van de upload service dan hebben we ongeveer 1Mbit aan extra bandbreedte nodig en dat kost (in Nederland) ongeveer 300 euro per maand. Om op die manier een upload service rendabel te maken moeten of heeeeeeel veel mensen er gebruik van maken of moeten we een flink bedrag per maand gaan vragen. Met een beetje geluk heb ik nu een wat goedkopere manier gevonden om aan bandbreedte te komen, voornamelijk doordat 99% van het verkeer op Bokt binnen Nederland blijft. Als dit plan doorgaat komt het maken van een upload service al een heel stuk dichterbij.
De grote vraag is nu: wat lijkt jullie een reeel bedrag per maand?
Het voorstel is dat je een upload dienst krijgt waar je 200MB aan foto's neer kan zetten, je kan er albums aanmaken, mensen kunnen er reageren op je foto's en die foto's punten geven, je kan gemakkelijk foto's in een topic zetten en je kan foto's alleen beschikbaar maken voor jezelf of alleen voor Bokt gebruikers. (deze features zijn overigens allemaal onder voorbehoud

Wat zou je willen betalen voor zo'n dienst?
Overigens ben ik ook benieuwd welke extra dingen jullie eventueel zouden willen hebben als er een bepaald bedrag betaald gaat worden. B.v. meer mogelijkheden in de profielen? Iets met email? Avatars? Meer dan 200MB? Verzin maar wat, verras me