Cassidy schreef:Eerst geld, dan de koopwaar. Maar je moet ook zien dat er mensen zijn die fulltime werken, en niet meteen naar het postkantoor kunnen. En er zijn ook nog steeds mensen die geen internetbankieren hebben, dus ook het overmaken van het geld kan wat langer duren.
Dat was dus inderdaad ook het verhaal, oftwel de smoes zo blijkt nu. Ze was vergeten om naar het postkantoor te gaan of iets in die trant, en ik zit niet de hele dag achter het net mijn bankrekening te checken.
Ik had alleen wel verwacht dat er veel irrelevant commentaar zou komen op het feit dat het niet handig is om via de post/ mail handel te doen. Om van het gezeur af te zijn had ik dus maar gepost dat we hadden afgesproken om gelijk over te steken. Er kwam dus alsnog commentaar waar ik nu weinig meer aan heb. Het gaat ook niet om een astronomisch bedrag, maar toch.
Ik weet dat er sowieso een bepaalde mate van wederzijds vertrouwen nodig is voor deze manier, maar aangezien de betreffende bokster op vrijwel ieder topic reageert waarin iets te koop wordt aangeboden, leek het me sterk dat ze zo`n figuur wilde slaan. Je verliest toch wel je gezicht door zo`n actie.
Gelukkig heb ik onderhand per pb wel een nuttige tip gehad. Bedankt daarvoor!