Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Ik wil niet extreem woke overkomen, maar is een zwarte piet smiley nog wel acceptabel? Ik zelf stoor me er niet enorm aan maar ik kan me voorstellen dat men het niet meer van deze tijd vindt?
Dus bokt beheer / team, wat is jullie visie?
MarlindeRooz schreef:Het lijkt me niet dat je als forum zijnde anno 2021 het "pro-zwarte piet" standpunt in wil nemen. Tenzij ze dat natuurlijk bewust doen, maar dat vraag ik mij af.
MarlindeRooz schreef:Kijken jullie dan niet meer naar de intocht / het sinterklaasjournaal etc? Dan zie je toch[i] dat de pieten niet meer zwart zijn? Je kan wel gaan vasthouden aan hoe "zwarte piet" was maar de toekomst gaat vooral roetveegpieten brengen hoor. Wacht Bokt dan tot ALLE zwarte pieten over een paar jaar weg zijn of kan het aanpassen niet eerder? [/i]
Facebook handhaaft al op het niet mogen laten zien van zwarte pieten.
MarlindeRooz schreef:Ik wil niet extreem woke overkomen, maar is een zwarte piet smiley nog wel acceptabel? Ik zelf stoor me er niet enorm aan maar ik kan me voorstellen dat men het niet meer van deze tijd vindt?
Dus bokt beheer / team, wat is jullie visie?