Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
emilyslaluna schreef:Ik zag vannacht na 12 uur het logo, vond het super leuk. Toen scrolde ik naar beneden voor uitgelicht. Hey wat leuk, een mooi wit paard. Hey, nog een, en nog een! Wat toevallig dat ze allemaal wit zijn.
.... 1....2....3....
OOOOOOOOHHH vanwege Sinterklaas natuurlijk
Soms ben ik een beetje blond.
Rocky_konijn schreef:emilyslaluna schreef:Ik zag vannacht na 12 uur het logo, vond het super leuk. Toen scrolde ik naar beneden voor uitgelicht. Hey wat leuk, een mooi wit paard. Hey, nog een, en nog een! Wat toevallig dat ze allemaal wit zijn.
.... 1....2....3....
Oh Daarom het viel mij ook op maar niet met deze reden haha
HappyBuddha schreef:Hey, wat cool, ik heb dit logo ooit gemaakt in 2009! Toen was ik dus 12 jaar haha.
https://www.bokt.nl/wiki/Bestand:Logo_n ... rklaas.png
En dat was dus ook ver voor de hele zwarte pieten discussie!
Wel heel tofom hem weer terug te zien
emilyslaluna schreef:Ik zag vannacht na 12 uur het logo, vond het super leuk. Toen scrolde ik naar beneden voor uitgelicht. Hey wat leuk, een mooi wit paard. Hey, nog een, en nog een! Wat toevallig dat ze allemaal wit zijn.
.... 1....2....3....
Danielleeee_ schreef:emilyslaluna schreef:Ik zag vannacht na 12 uur het logo, vond het super leuk. Toen scrolde ik naar beneden voor uitgelicht. Hey wat leuk, een mooi wit paard. Hey, nog een, en nog een! Wat toevallig dat ze allemaal wit zijn.
.... 1....2....3....
Wow! Bedankt voor de opheldering
Ik zag ook al vijf knappe schimmels in Uitgelicht en vond het al zo toevallig Maar duhhhh Sinterklaas natuurlijk!