Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Amber_anne schreef:Denk dat ik dit heb gezien toen ik net op bokt was. Vond het toen een beetje raar maar ja...
Als je in de lijst ziet dat iemand en bericht meldt en daar op klikt kom je bij een forum uit. Is dat het forum waar dan ook het bericht is gemeld want lijkt me niet dat de bedoeling is dat je kan achterhalen wie wat meldt
MutsAapje schreef:Mag dat eigenlijk wel, zo specifiek? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Sta je daar ook in als je hebt aangevinkt dat je niet als online weergegeven wil worden? Dat zou wel raar zijn.
Ailill schreef:Amado7 schreef:Waar heb je het over?Hier zijn al eerdere topics over geweest dus het hoort zo
Cool toch. Kan je mooi wolven stalken rond lunch tijd.
Nirvana_ schreef:Da's toch gewoon dezelfde functie?MutsAapje schreef:Mag dat eigenlijk wel, zo specifiek? Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Sta je daar ook in als je hebt aangevinkt dat je niet als online weergegeven wil worden? Dat zou wel raar zijn.
Dat dacht ik dus ook.
Nee, maar je hebt het vinkje wat je zet bij het inloggen en iets in je voorkeuren. 1 van die 2 is het maar ik weet niet precies welke