* een tool om jezelf te bannen
* een tool om te kijken of je al aan de 25 nuttige berichten zit en zo ja, om je vervolgens aan te melden bij de kudde
* een handige toevoeging die je in je browser achter de naam van het topic kunt plakken zodat je alleen de foto's ziet in dat betreffende topic
* de tool/ spelletje modhunt kwam ik vandaag weer tegen (modjes met tomaten bekogelen, grappig!

* En dus de eerder genoemde tool om advertenties te melden.
Wellicht zullen er nog meer zijn, maar die ken ik dan niet.
Nou is het eerlijk gezegd niet altijd even makkelijk om deze "tools" te vinden, bij mij duiken ze alleen op na gericht de zoekfunctie gebruiken op [FZ] Forumzaken.
Om ze nou allemaal in je onderschrift te proppen, alleen om ze maar te kunnen vinden, lijkt me ook niet alles. Dan blijft er geen ruimte meer over voor je eigen tekst. Bovendien kan dan alleen jij deze vinden en niet alle Bokkers.
Dus ik zat te denken: is er niet een optie om deze "tools" die voor alle gebruikers (en dus niet alleen de teammies) handig en bruikbaar zijn ergens overzichtelijk bij elkaar te zetten op 1 pagina, bijvoorbeeld in de Bokt-Wiki? Of bij de persoonlijke instellingen ergens? De "Ban jezelf" staat daar wel op de hoofdpagina van de instellingen, bij overzicht -> hulpmiddelen. Daar zou de rest ook bij kunnen, maakt ze wel makkelijker vindbaar en de drempel tot melden lager.
Aangezien jullie toch met nieuwe forumsoftware bezig zijn, gezien dit topic: [FZ] [Dienstmededeling] Kleine test nieuwe forumsoftware, is dat dan een puntje om over na te denken?