Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Roodvos schreef:@ meerdere bokkers hierboven: zullen we niet op de man maar op de bal (blijven) spelen?
Anders doe je hetzelfde wat je een ander verwijt.
Nee, natuurlijk hoeft een TS niets te doen met de adviezen. Aangezien iedereen achter een beeldscherm zit en (neem ik maar aan) niet de exacte situatie kent kan een advies redelijkerwijs niet meer dan een denkrichting zijn. Aan de TS om al deze goedbedoelde adviezen te filteren op toepasbaarheid.
Verder eens met Palmera. En in elk geval de 2e helft van de post van Marco Borsato (de eerste helft kan ik niet over oordelen, heb niet geteld ).
J_emma schreef:Vergelijk het even met situaties in real life. Ga jij als je ergens een vraag stelt, bv in een winkel,bij een informatiebalie of wat dan ook, zodra je een antwoord hebt doodleuk weer de andere kant op zonder enige vorm van reactie? Lijkt me niet. Dat is namelijk tamelijk onbeleefd.
MarliesV schreef:Eerlijk, ik vind het onzin.
In het bewuste topic suggereer je dat we maar niet meer moeten reageren met tips en adviezen. Dus geen reactie van de TS, geen reactie van Bokt meer posten. Dat is toch krom.
De TS gaf daarnaast duidelijk aan, dat ze alles leest, maar per pb vaak antwoord.
Als je dan niet meer reageert, dan kan ze dus ook niets meer leren van de reacties.