Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Kuggur schreef:Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.
Rije schreef:De mods valt hier niets te verwijten want het gaat hier om een nieuwsbericht en dat valt onder de verantwoordelijkheid van de Nieuwsredactie.
Ik wil jullie graag uitleg geven en dat ga ik later ook doen, maar "helaas" heb ik een kantoorbaan waar ik niet à la minute mee kan stoppen om een bericht op Bokt te schrijven, en datzelfde geldt voor mijn collega's. Nogmaals, ik wil graag onze visie toelichten, maar dat komt dus pas later vandaag.
Ibbel schreef:Kuggur schreef:Je gaat ervan uit dat er een boktbeleid is. In mijn ervaring is dat een misvatting. Er heerst nogal wat willekeur in hoe moderatoren omgaan met wat er wordt gepost.
Er is (was?) wel een soort van boktbeleid. Het is alleen nog nooit onder woorden gebracht of geconcretiseerd, laat staan dat er echt een (openbaar) beleidsplan is. En er is geen sturing en controle op hoe dat vage beleid wordt uitgevoerd. Maar is er wel een soort van idee hoe het zou moeten/wat men wil/waar men heen wil. Alleen heeft de weg ernaartoe geen kaart, laat staan GPS
*edit: ik bedoel 'beleid' zoals dat in het bedrijfsleven bedoeld wordt. Niet de 'regeltjes'.