Dat is uiteindelijk toch wat we allemaal willen? Leuke reacties op foto's, tips hoe we dingen kunnen aanpakken bij problemen, raad als we het even niet meer weten en steun wanneer het niet goed gaat met onze lieve viervoeter. En zoals ze zeggen: een betere wereld begint bij jezelf.
Dus vanaf vandaag ga ik daarmee beginnen, voor mezelf (en hopelijk anderen) een beter Bokt creëren. Hoe ga ik dat doen? Ik heb bv. al mijn favoriete forums eruit gegooid en daarin staan enkel nog mijn superfavorieten en alle ITP-topics. Zo zie ik meteen als er een nieuw foto-topic gemaakt is en ik heb mij voorgenomen om dit (dagelijks) na te kijken en te reageren op deze topics. Ook ga ik als ik tijd heb wat rondsnuffelen op de forums, kijken naar de nieuwe topics en ook daar op reageren als het kan. Niet denken "ach, een ander zal wel reageren" of "allé, daar is er weer eentje" of "mijn reactie voegt toch niks toe" maar gewoon proberen om vanuit eigen ervaringen te reageren, of als ik die ervaring niet heb toch een hart onder de riem te steken als het topic daarom vraagt.
Ook persoonlijk ga ik nog wat dingen veranderen, oa mijn naam maar daar moet ik nog even over denken. En ik ga toch ook weer een profiel neerzetten, topics maken over de ponybeesten en dingen delen die we meemaken, inclusief foto's (maar dan niet noodzakelijk waar ik ook op sta, dat hoeft dan weer niet zo nodig

Wie doet mee?