Maar dus.. privacy .. iets waar ik de laatste weken heel erg mee bezig ben, maar waar ik nu op een punt kom dat ik misschien toch ook wel een beetje aan het overdrijven ben

Plaats jij foto's op Bokt? Waarom wel/niet? En upload je die via Bokt zelf (= permanent tot nu toe) of via een externe uploadsite? Verwijder je ze dan na een tijdje weer (en vraag je dan aparte verwijdering bij Google aan) of blijven ze gewoon staan?
Maakt het je uit wat je er op de foto's staat? Kijk je bv. of er herkenbare gebouwen op te zien zijn, een weide, longeerpiste, poetsplaats, andere mensen/paarden? Of trek je je dat niet aan? Maakt het je bv. uit als mensen herkennen op welke stal je (paard) staat?
Gebruik jij de namen van je paard(en) gewoon in elke post die je maakt? Ben je je ervan bewust dat alles op die manier heel makkelijk terug te vinden is via Google? Maakt je dat uit? Let je ergens bepaald op? Deel je hele levensverhalen of medische problemen van je paard (of jezelf) of let je wel op wat je plaatst?
Dat soort antwoorden wil ik naartoe, denk dat de strekking wel duidelijk is ..
Ben eens benieuwd of iedereen zich bewust is van wat er allemaal op internet terug te vinden is (1 woordje en je hele boktgeschiedernis ligt voor het rapen) en of dit je dan wel of niet uitmaakt.
Dus barst los zou ik zeggen, ik weet het op dit moment niet goed hoe ik het moet aanpakken, dus ben wel benieuwd hoe anderen erover denken