Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Apart. Op FOK! zijn je topics ook gesloten. Zou het misschien toch aan jou liggen?
PascaLeusink schreef:_San87_ schreef:Apart. Op FOK! zijn je topics ook gesloten. Zou het misschien toch aan jou liggen?
Nee, hoor.
http://forum.fok.nl/topic/2344363
PascaLeusink schreef:Hoi lezers van Bokt
Na een paar dagen nadenken en twee gesloten topics ben ik tot de volgende conclusie gekomen.
Bokt is een tamelijk creepy forum waar mannen niks te zeggen of in te brengen hebben. Niet in de discussie, niet als topic starter, op geen enkele zinvolle manier.
Wat ik allemaal zoal naar m'n hoofd gekregen heb: Dat ik een relnicht zou zijn, dat ik creepy was, dat ik een psychiatrische ziekte zou hebben, dat ik seksgeobsedeerd zou zijn, dat ik in de belevingswereld van een kind van 10 zou zitten, dat ik een hond was, dat ik een verstandelijke beperking had, dat ik (totaal zelfs!) niet serieus was, dat het niks wordt met mij, dat ik een beetje vreemd was, dat mensen meteen de politie zouden bellen als ik zou gaan rondfietsen op zoek naar een verzorgpony, dat ik opmerkelijk was, aan een stuk door sorry, sorry, sorry, sorry, dat ik mensen kwetste, sarcasme, dat mijn ideeen totaal niet realistisch waren, of ik pillen ophad, of er wat met me aan de hand was, mensen die over de grond rolde van het lachen, zinloze beledigingen, dat iemand het bijzonder vond dat er nog iemand serieus reageerde, dat ik gek was, dat mijn topics (kansloze, ook nog!) seksverhaaltjes waren, dat mensen dood gingen van het lachen, dat ik naief zou zijn, en dat was het wel zo "ongeveer".
En vervolgens werden mijn topics gesloten voor overleg, waar ik vervolgens niets van hoorde.
What the hell is er aan hand met/op dit forum?
Nog nooit een programmeur gezien?
Dit wilde ik ff kwijt, aangezien de moderators ook aan de kant stonden van deze rellers.
Het grootste paardenforum ter wereld misschien, maar wel het grootste creepy paardenforum als je het mij vraagt.
Bye bye, Bokt!
Seven schreef:Ik moest echt even terug lezen naar dit topic en echt ik heb nog nooit zoiets gezien.![]()
![]()
Mannen genoeg hier trouwens, van veel bokkers weten de meeste niet eens wat het is man of vrouw tenzij ze dat zelf vermelden.