Topic onzichtbaar maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fish_n_Chips

Topic onzichtbaar maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 18:34

Is er de mogelijkheid om een bepaald topic onzichtbaar te maken, dat ik 'm niet in de lijst zie staan?

Anoniem

Re: Topic onzichtbaar maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:38

Daar is een tijdje geleden een topic over geweest, helaas is die optie er niet.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:40

Waarom zou je dat willen?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:41

Je kunt jezelf ontvolgen door door op je abonnement links boven te klikken waardoor het topic verdwijnt uit je lijst. Maar geabonneerd blijven en onzichtbaar maken dat kan niet.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 18:56

Ik volg/abonneer 'm sowieso al niet. Ik bedoel met "de lijst" de lijst met topics in het relevante forumdeel, bedoel jij iets anders?

Waarom.. ik heb een posttraumatische stress-stoornis en dit topic triggert mij. Als ik de titel zie moet ik aan nare dingen denken. Er is niks mis met het topic an sich, alleen met mijn reactie erop. Simpelste optie zou zijn als ik "blind" zou kunnen zijn voor het topic, maar dat is dus niet mogelijk.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:57

misschien als je de TS op foei zet dat hij niet verschijnt maar dat weet ik niet zeker

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:57

Ik heb dit ook wel gehad, ben toen gewoon een tijdje niet op bokt geweest en hopelijk zakt het betreffende topic over een tijdje naar beneden....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:58

Nee dat kan idd niet.

Als je de TS foeit zie je het topic nog wel, alleen als je het aanklikt zie je de OP niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 18:58

Billy schreef:
misschien als je de TS op foei zet dat hij niet verschijnt maar dat weet ik niet zeker

Nee, helaas werkt dat niet. Alleen de posts van de TS zie je niet, de topics in de onderwerpen lijst wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:07

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-16 19:12

Nu schaam ik me ook wel.. ik wist helemaal niet dat er een Actieve Onderwerpen-lijst was. Weer wat geleerd.

Wat ik graag zou willen is dat als ik naar een bepaald forumdeel ga, ik een bepaald topic niet in de lijst zie. (Het gaat mij dus niet om de AO-lijst of whatever, daar maak(te?) ik toch geen gebruik van) Dat is dus niet mogelijk. Nu even denken hoe ik dit dan op ga lossen.

Bedankt voor het meedenken!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:23

Zou makkelijk zijn soms maar helaas.

Er zijn ook wat onderwerpen die ik wel zou willen schrappen.. Moet er maar gewoon langs scrollen ben ik bang.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:27

Fish_n_Chips schreef:
Ik volg/abonneer 'm sowieso al niet. Ik bedoel met "de lijst" de lijst met topics in het relevante forumdeel, bedoel jij iets anders?

Waarom.. ik heb een posttraumatische stress-stoornis en dit topic triggert mij. Als ik de titel zie moet ik aan nare dingen denken. Er is niks mis met het topic an sich, alleen met mijn reactie erop. Simpelste optie zou zijn als ik "blind" zou kunnen zijn voor het topic, maar dat is dus niet mogelijk.

Sorry, ik had niet door dat je het had over de lijst actieve topics. Ik dacht dat je bedoelde de onderwerpen in je eigen lijst en daar is het een kwestie van onderwerp wel of niet aanvinken.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 19:33

Een topic daarover heb ik jaren geleden al eens aangemaakt. Is tot op heden nooit wat mee gedaan helaas...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 11:59

Mod worden en 'm op de mesthoop smijten :+

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-16 16:47

Koper schreef:

Haha, dat zou mooi zijn. (maar niet eerlijk - met het topic is an sich niets mis)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:42

Fish_n_Chips schreef:
Koper schreef:

Haha, dat zou mooi zijn. (maar niet eerlijk - met het topic is an sich niets mis)

Hahaha, dan is het gelijk mod die dat doet → ex mod :evaw: :evaw:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:45

Topicstarter pb'en met de vraag of de titel aangepast zou kunnen worden en als die dat niet erg vindt het verzoek doorsturen naar een mod?

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-16 17:45

pien_2010 schreef:
Fish_n_Chips schreef:

Hahaha, dan is het gelijk mod die dat doet → ex mod :evaw: :evaw:

Ooh, is dat de reden dat je geen moderator meer bent? :P

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-16 17:47

Fenrir schreef:
Topicstarter pb'en met de vraag of de titel aangepast zou kunnen worden en als die dat niet erg vindt het verzoek doorsturen naar een mod?

Ik denk niet dat dat zin heeft. De titel triggert omdat ik weet wat er in het topic staat, als de titel aangepast zou worden dan blijft dat.

Wel een goed idee. Bedankt voor het meedenken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:48

Je hoeft toch niet te weten waarin de titel veranderd zou worden?
Moet je daarna alleen niet nietsvermoedend het topic alsnog aanklikken :+ maar ik weet niet hoe actief het topic is, als het niet constant op de voorpagina bij actieve berichten staat is die kans misschien niet zo groot.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-16 17:52

Dus kan ik beter het hele forumdeel ontwijken.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:55

Ik heb het ook een poosje gehad met een topic, werd er iedere keer naar van als hij weer omhoog kwam. Ik ben toen gewoon een poosje niet op Bokt geweest, er zijn genoeg andere leuke dingen te vinden op internet buiten Bokt :) ik wist toen niet dat je ook kon filteren op enkel paard-gerelateerde onderwerpen. Ik weet natuurlijk niet of jouw topic paard-gerelateerd is, indien dit niet het geval is gewoon lekker die filter aanzetten. Dan kan je een poosje Bokken op enkel paard-gerelateerde topics en na een tijdje verdwijnt het vervelende topic vanzelf. Succes :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:55

Ik kijk sowieso nooit bij forumdelen dus voor mij zou dat niet zo moeilijk zijn :') maar ja, dat kan altijd nog toch?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 17:57

Als het al een wat ouder topic is zou je ervoor kunnen kiezen dat forumdeel in je "favoriete forums" lijst te plaatsen. Daar komen enkel de nieuw geopende topics te staan, zo hoef je niet steeds naar het betreffende forumdeel toe maar kan je wel de nieuwe geopende topics zien. Weet je hoe dat moet? Anders wil ik het je wel even PBen.

Als je de actieve onderwerpen lijst toch niet gebruikt en het is daadwerkelijk een ouder topic, zou je 'm zo wel kunnen ontwijken zonder dat je direct het gehele forumdeel hoeft te ontwijken zeg maar.