Als dit topic niet toegstaan is of verkeerd staat, excuus.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmee_98 schreef:Met andere opzet bedoel ik bijvoorbeeld dat blogs meer een onderdeel zoals de markt en de wiki worden. Een kopje bovenaan, en de blogs dan op een apart gedeelte en niet in de actieve berichten. Als je het leuk vind kan je daar de blogs bekijken, en als je geen interesse hebt hoef je ze dan ook niet te zien
Esmee_98 schreef:De blog over de derby vond ik ook heel interessant! Persoonlijk vind ik zulk soort blogs veeeele malen interessanter om te lezen. Zulk soort blogs zouden er van mij wel meer mogen komen, blogs die inhoudelijk interessant zijn. Als ik de visie van iemand zonder paardenverstand over de paardenwereld wil hebben kan ik net zo goed met mijn vader over paarden gaan praten.
Iris82 schreef:Esmee_98 schreef:De blog over de derby vond ik ook heel interessant! Persoonlijk vind ik zulk soort blogs veeeele malen interessanter om te lezen. Zulk soort blogs zouden er van mij wel meer mogen komen, blogs die inhoudelijk interessant zijn. Als ik de visie van iemand zonder paardenverstand over de paardenwereld wil hebben kan ik net zo goed met mijn vader over paarden gaan praten.
Jij hebt duidelijk de boekjes van Manvan niet gelezen.
Maar even terug op de originele vraag: ik kan ook geen antwoord geven op je poll omdat ik het dus per blog verschillend vind. Misschien is het de moeite waard om de vraagstelling nogmaals te herzien.