Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:Ooit heeft een manegemeisje een foto gemaakt van haarzelf met MIJN pony en die op een t-shirt laten drukken. Ik vond het niet erg maar vond wel dat ze het eerst had moeten vragen. Op internet kun je helemaal beter niet teveel met persoonlijke informatie of foto's strooien. Want je krijgt het er nooit meer af.
Daphne__ schreef:1 Keer heeft een meisje foto's van mijn pony gebruikt en gezegd dat het haar pony was.. Daar was ik eerst niet blij mee, maar later dacht ik; Ach, het is maar een foto. Zolang de pony zelf maar in haar eigen stalletje staat, lig ik er niet wakker van![]()
Vaak zijn het jonge kinderen, die zelf geen eigen paard hebben en die dan een paard zien wat ze mooi vinden en dan tegen andere kinderen op internet zeggen dat het paard van hun is.. Niet netjes, maar ik zie het maar als een compliment. Er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken.
kwita schreef:Daphne__ schreef:1 Keer heeft een meisje foto's van mijn pony gebruikt en gezegd dat het haar pony was.. Daar was ik eerst niet blij mee, maar later dacht ik; Ach, het is maar een foto. Zolang de pony zelf maar in haar eigen stalletje staat, lig ik er niet wakker van![]()
Vaak zijn het jonge kinderen, die zelf geen eigen paard hebben en die dan een paard zien wat ze mooi vinden en dan tegen andere kinderen op internet zeggen dat het paard van hun is.. Niet netjes, maar ik zie het maar als een compliment. Er zijn belangrijkere dingen om me druk over te maken.
Nou ik heb het anders meegemaakt, het was een ex vriend die mij deed stalken en zogenaamd opzoek was naar haar oude pony....Die dankbaar van alle behulpzame paardenmeisjes misbruik maakte.
eenmaal veroordeeld deed hij het anders hij lokte er zijn slachtoffers mee.... dus heel bokt het hoeft niet altijd onschuldig te zijn.....
Al heb ik laats een foto van mijn kindje en pony gezien op een info site van een camping, was heel verrast...maar heb ze wel verzocht dat maar weg te halen!.dat is wel gebeurd maar tja als je het niet weet .... al is het niets verkeerd toch blijft het vreemd-O-