Foeilijst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Foeilijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 10:29

Bartje?!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?

Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl _O-

Anoniem

Re: Foeilijst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 10:42

Of misschien een aparte lijst? Er zijn namelijk mensen van wie ik geen topics hoef te zien, maar waarvan ik het niet nodig vind ze op de foeilijst te zetten. :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-16 12:24

Oh ja bij mij zijn dat vaak een en dezelfde O:)
Wordt helemaal gestoord als die mensen een topic/bericht schrijven :')

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 13:50

Och, als dát toch een zou kunnen _/-\o_ !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 13:53

Heb hier ook weleens aan gedacht, maar ach... leven en laten leven toch? :)
Er komen bij mij ook weleens topics voorbij van mensen die ik op de foeilijst heb, soms klik ik ze aan omdat ik niet had gezien wie de TS was, dan zie je niks en klik ik het weer weg. :j

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:33

Ja inderdaad! Dat zou fijn zijn, dan hoef ik me ook niet wekelijks te storen daaraan. Alhoewel ik ze nu eruit vis aan haar topictitels, die lijken gelukkig allemaal op elkaar.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:36

Ik heb eigenlijk nog nooit iemand op m'n foeilijst gezet, maar erger me momenteel aan een bokker die ik werkelijk overal tegen kom....
Werkt het daarvoor? Vallen er dan geen rare gaten in topics?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:38

Dan krijg je zo'n irritant regeltje ertussen...dat "dit bericht geplaatst is door iemand op je foeilijst"
Zie je nog die naam en wil je toch weten wat er staat _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:42

Shirley schreef:
Dan krijg je zo'n irritant regeltje ertussen...dat "dit bericht geplaatst is door iemand op je foeilijst"

Dat kost inderdaad enorm veel zelfbeheersing :')
Van mij mag dat regeltje wel weg :') want het komt er dan op neer dat ik toch wel wil weten wat voor onzin die of gene nu weer zwetst :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:44

Shirley schreef:

Dan wil je die niet genoeg Foeien. :') Ik heb er een aantal op mijn lijst en totaal geen probleem om verder te scrollen. _O-

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:45

Anoniem schreef:
Shirley schreef:

Dat kost inderdaad enorm veel zelfbeheersing :')
Van mij mag dat regeltje wel weg :') want het komt er dan op neer dat ik toch wel wil weten wat voor onzin die of gene nu weer zwetst :')

Inderdaad. Je opent dan automatisch het blokje om te zien wat voor onzin er nu weer wordt neer gezet.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:46

KimD schreef:
Shirley schreef:

Dan wil je die niet genoeg Foeien. :') Ik heb er een aantal op mijn lijst en totaal geen probleem om verder te scrollen. _O-

Dan kom je ze in vol ornaat tegen in quotes -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 09:58

Ik heb maar één persoon in mn foeilijst en idd die quotes van haar toch te zien is wel irritant.
Is ook iemand die een discussie nogal naar zich toe trekt dus dan heeft foeien niet altijd nut. Maargoed, daar is het kruisje rechtsboven dan weer handig voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:16

FriesWytske schreef:
Barbabientje schreef:
Bartje?!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?

Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl _O-

Inderdaad zou bokt zonder dit soort mensen een heel stuk gelukkiger worden. Leven van de staat, maar er wel 5 paarden op na kunnen houden
Heel stoer van je, echt heel dapper... _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:20

Dat is jouw mening. ;)
Ik heb jou nog nooit iets misdaan, heb dit absoluut niet verdiend.
Het is nergens voor nodig om mij op deze manier te behandelen.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:25

Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten zonder te bepalen voor anderen wie er wel of niet voor zorgt dat Bokt een betere plek is?

Ik snap dat je van bepaalde mensen niets meer wilt zien en dat het dan ook vervelend is dat je alsnog er berichten van ziet verschijnen, want het is vaak erg moeilijk om zelf sterk genoeg te zijn om dat er uit te filteren. Bij Facebook kan je mensen ook écht zo blokkeren dat ze niet meer lijken te bestaan, maar op een forum snap ik dat er dan gaten in bepaalde topics vallen. Maar een topic dat deze persoon zelf heeft geopend zou misschien inderdaad een optie zijn om die niet te laten zien?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 10:37

Ine23 schreef:
Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten zonder te bepalen voor anderen wie er wel of niet voor zorgt dat Bokt een betere plek is?

Ik snap dat je van bepaalde mensen niets meer wilt zien en dat het dan ook vervelend is dat je alsnog er berichten van ziet verschijnen, want het is vaak erg moeilijk om zelf sterk genoeg te zijn om dat er uit te filteren. Bij Facebook kan je mensen ook écht zo blokkeren dat ze niet meer lijken te bestaan, maar op een forum snap ik dat er dan gaten in bepaalde topics vallen. Maar een topic dat deze persoon zelf heeft geopend zou misschien inderdaad een optie zijn om die niet te laten zien?

Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:40

Ik wist dus niet dat er een foei mogelijkheid was....
Maar eigenlijk zit ik er niet mee dan lees ik over die persoon heen of ik klik het weg.

Ine23 schreef:
Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten !

Dat snap ik dus ook niet ,ze zitten ver van je weg en je kan het zo weg klikken. :o

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:42

FriesWytske schreef:
Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.

Jeetje... over oordelen zonder feiten gesproken. :n Wie weet heeft Maarten wel echt een topbaan en verdiend 'n ton per jaar.

Bah, bah... heb dat ook even een TeM geplaatst.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:42

Ohh nu zou ik zo graag iedereen zijn foeilijst willlen zien _O-

jasmijn16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:43

Barbabientje schreef:
Ine23 schreef:

Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!

Dus jij laat je plezier afhangen van 1 persoon? Dan moet je misschien even jezelf aan kijken en niet iemand meteen aanvallen in een openbaar topic. Er zal vast vanalles gebeurd zijn tussen jullie, maar als je zo zielig gaat doen ga dan lekker ergens anders heen want er zijn ook mensen die zich normaal kunnen gedragen en niet zo'n zelfmedelijden hebben als jij hebt.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:43

Nog even en mensen moeten hier hun salarisstrook gaan overleggen om te laten zien hoe ze leven.

Wat een zielige reactie.

Aangezien ik weet wat er op die salarisstrook staat en dit het bedrag is waar wij samen voor moeten werken zou ik zeggen...
Leven en laten leven.

Ik heb wel een TeM geplaatst want ik vind dit niet over dit onderwerp gaan en een persoonlijk aanval op iemand die je niet persoonlijk kent.
Laatst bijgewerkt door Mando op 05-06-16 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:48

FriesWytske schreef:
Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.

Gelukkig zijn er weinig mensen die jou nog serieus nemen met je geblaat over niks ... Wat een opmerking over KBK zeg; hoe weet jij nou precies hoe de vork in de steel zit?! En btw: ik ken ze niet persoonlijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-06-16 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 10:48

dit zou ik een topoptie vinden. er is namelijk een bokker die ik gewoon niet op de foeilijst kan zetten, want als die ergens reageert is er toch een hele aanhang die de mening komt beamen. als je dan tegen deze bokker in durft komen krijg je de volle lading en temmen ze nog dat het ene persoonlijke aanval wordt. door die oe's en ah's van de aanhang heeft het toch geen zin die bokker te blokkeren. Een ander systeem hiervoor (gene quotes ofzo meer zien) zou hier heel handig mee zijn.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 10:49

jasmijn16 schreef:
Barbabientje schreef:

Dus jij laat je plezier afhangen van 1 persoon? Dan moet je misschien even jezelf aan kijken en niet iemand meteen aanvallen in een openbaar topic. Er zal vast vanalles gebeurd zijn tussen jullie, maar als je zo zielig gaat doen ga dan lekker ergens anders heen want er zijn ook mensen die zich normaal kunnen gedragen en niet zo'n zelfmedelijden hebben als jij hebt.

Ho ho, ik val niemand aan in een openbaar topic.. Niemand weet tot op heden wie er op mijn fotolijst staat hoor! Ik vraag alleen of het een optie is!
Puur uit nieuwsgierigheid..

En nee ik mijd Bokt niet, laat mijn plezier zeker niet afhangen van 1 persoon daar sta ik al mijn hele leven boven :+

Zoals ik in mijn eerdere quote al zei; ik oordeel elemaal niet over mensen, iedereen moet leven zoals ze willen.. Maar ik hoef daar niet 4x id week mee geconfronteerd te worden, dan zou ik wel vrienden met ze zijn..