Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?
Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Dan krijg je zo'n irritant regeltje ertussen...dat "dit bericht geplaatst is door iemand op je foeilijst"
Zie je nog die naam en wil je toch weten wat er staat
Anoniem schreef:Shirley schreef:Dan krijg je zo'n irritant regeltje ertussen...dat "dit bericht geplaatst is door iemand op je foeilijst"
Dat kost inderdaad enorm veel zelfbeheersing
Van mij mag dat regeltje wel wegwant het komt er dan op neer dat ik toch wel wil weten wat voor onzin die of gene nu weer zwetst
KimD schreef:Shirley schreef:Dan krijg je zo'n irritant regeltje ertussen...dat "dit bericht geplaatst is door iemand op je foeilijst"
Dan wil je die niet genoeg Foeien.Ik heb er een aantal op mijn lijst en totaal geen probleem om verder te scrollen.
FriesWytske schreef:Heel stoer van je, echt heel dapper...Barbabientje schreef:Bartje?!
Ik vroeg me af of het mogelijk is om te zorgen dat je van je foeilijst mensen,
ook daadwerkelijk geen topics meer voorbij ziet komen?
Zou Bokt echt een stuk geweldiger maken nl
Inderdaad zou bokt zonder dit soort mensen een heel stuk gelukkiger worden. Leven van de staat, maar er wel 5 paarden op na kunnen houden
Ine23 schreef:Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten zonder te bepalen voor anderen wie er wel of niet voor zorgt dat Bokt een betere plek is?
Ik snap dat je van bepaalde mensen niets meer wilt zien en dat het dan ook vervelend is dat je alsnog er berichten van ziet verschijnen, want het is vaak erg moeilijk om zelf sterk genoeg te zijn om dat er uit te filteren. Bij Facebook kan je mensen ook écht zo blokkeren dat ze niet meer lijken te bestaan, maar op een forum snap ik dat er dan gaten in bepaalde topics vallen. Maar een topic dat deze persoon zelf heeft geopend zou misschien inderdaad een optie zijn om die niet te laten zien?
Ine23 schreef:Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten !
FriesWytske schreef:Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.
Barbabientje schreef:Ine23 schreef:Ik snap ook al dat openlijk oordelen over andere mensen niet (even offtopic). Waarom kunnen we elkaar niet in elkaars waarde laten zonder te bepalen voor anderen wie er wel of niet voor zorgt dat Bokt een betere plek is?
Ik snap dat je van bepaalde mensen niets meer wilt zien en dat het dan ook vervelend is dat je alsnog er berichten van ziet verschijnen, want het is vaak erg moeilijk om zelf sterk genoeg te zijn om dat er uit te filteren. Bij Facebook kan je mensen ook écht zo blokkeren dat ze niet meer lijken te bestaan, maar op een forum snap ik dat er dan gaten in bepaalde topics vallen. Maar een topic dat deze persoon zelf heeft geopend zou misschien inderdaad een optie zijn om die niet te laten zien?
Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!
FriesWytske schreef:Tja, KBK. Het is wel zo. Je leeft van de staat met je uitkering. En Maarten heeft wel werk zeg je. Maar weet wel zeker dat hij daarvan niet het huis en 5 paarden kan onderhouden. Dan mag hij wel miljonair zijn. Bovendien vind ik het dan vreemd dat hij op bijna al jouw foto's staat.
jasmijn16 schreef:Barbabientje schreef:
Het gaat mij er niet om dat ik openlijk wel of niet over mensen wil oordelen, maar dat letterlijk Bokt voor mij niet meer hoeft door die mensen..
En ja ik kan ervoor kiezen om hetzelfde te doen als Kim en de topics niet meer aan te klikken, kom ze tenslotte vervolgens toch nog tegen op FBgezien half Nederland ze wel geweldig vind, daar kan ik gelukkig wel blokkeren! Maar bokt zou voor mij een stuk leuker zijn als diezelfde functie hierheen komt!
Dus jij laat je plezier afhangen van 1 persoon? Dan moet je misschien even jezelf aan kijken en niet iemand meteen aanvallen in een openbaar topic. Er zal vast vanalles gebeurd zijn tussen jullie, maar als je zo zielig gaat doen ga dan lekker ergens anders heen want er zijn ook mensen die zich normaal kunnen gedragen en niet zo'n zelfmedelijden hebben als jij hebt.