Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@Dreamybol; Banners die uit zichzelf geluid gaan maken staan we niet toe op Bokt. Ik heb daar ook al heel erg lang geen klachten over gehoord? Een flinke tijd terug hebben we helaas een paar adverteerders gehad die de techniek achter de banners niet helemaal OK hadden waardoor af en toe de banners uit zichzelf begonnen met het maken van geluid. Die banners hebben we zo snel mogelijk geblokkeerd en de adverteerders zijn hierop aangesproken.
Dreamybol schreef:BartVB schreef:@Dreamybol; Banners die uit zichzelf geluid gaan maken staan we niet toe op Bokt. Ik heb daar ook al heel erg lang geen klachten over gehoord? Een flinke tijd terug hebben we helaas een paar adverteerders gehad die de techniek achter de banners niet helemaal OK hadden waardoor af en toe de banners uit zichzelf begonnen met het maken van geluid. Die banners hebben we zo snel mogelijk geblokkeerd en de adverteerders zijn hierop aangesproken.
De topics om het te melden had je afgesloten, ik heb toen gePB't erover, waar ik reactie op kreeg na vrij lange tijd, nav weer een topic hierover. Dus voor mij was wel duidelijk hoe serieus je het nam en toen het weer gebeurde heb ik dus zelf maatregelen genomen ipv nog maar een keer oeverloos te wachten.
lor1_1984 schreef:[ [url=m/OTB1yv.png]Afbeelding[/url] ]
Zo ziet het eruit, normaal als je erop klikt klapt het uit maar deze leiden je naar de site waarvan de banner waarop je klikt is.
Ze zijn iig irritant groot die banners en je klikt er erg makkelijk op bij het scrollen.