Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoe_97 schreef:ja maar ik vind het abnormaal dat zulke berichten dus gewoon online blijven, dan lijkt eht alsof er niets gedaan word en die kwetsende dingen staan nog open en bloot op het internet....
Mars schreef:Zoe_97 schreef:ja maar ik vind het abnormaal dat zulke berichten dus gewoon online blijven, dan lijkt eht alsof er niets gedaan word en die kwetsende dingen staan nog open en bloot op het internet....
Het lijkt alsof er niets aan gedaan is, maar dat is jouw eigen interpretatie. Je kunt er ook vanuit gaan dat je tems serieus zijn opgepakt door de mods, je schouders ophalen over degene die je blijkbaar gekwetst heeft en een leuker topic opzoeken... Het blijft maar internet.
Shirley schreef:En door het nu zelf open en bloot tot in detail op het internet te gooien, vestig je er alleen maar nog meer aandacht op!
Stuur gewoon netjes een een pb naar de betreffende mod in plaats van die ervan te betichten haar werk niet goed te doen.
Neonlight schreef:Sancties of aansprekingen blijven tussen moderators en die betreffende persoon en worden inderdaad niet met derden gedeeld, jij bent hier de derde partij.
Zonder de specifieke situatie te kennen (ben geen mod op die fora en bezoek die fora ook nooit, dus ook niet toevallig tegengekomen), berichten worden niet altijd verwijderd. Soms lijkt het alsof er niets gedaan wordt maar wordt er wel degelijk door mods ingegrepen.
Gillbo schreef:Klopt hoor is mij vaker opgevallen dat sommige mods met 2 maten meten.
En tja het enige wat je daar aan kan doen is diegene erop aanspreken en je er daarna bij neer te leggen of niet meer op Bokt posten.
Brainless schreef:Neonlight schreef:Sancties of aansprekingen blijven tussen moderators en die betreffende persoon en worden inderdaad niet met derden gedeeld, jij bent hier de derde partij.
Zonder de specifieke situatie te kennen (ben geen mod op die fora en bezoek die fora ook nooit, dus ook niet toevallig tegengekomen), berichten worden niet altijd verwijderd. Soms lijkt het alsof er niets gedaan wordt maar wordt er wel degelijk door mods ingegrepen.
Dus degen die meldt dat hij/zij persoonlijk wordt aangevallen is een 3de partij?
Die hoort niet meer wat er met zijn/haar klacht gebeurt?
Dat verbaasd mij zeer...
Zoe_97 schreef:mijn probleem is vooral dat ik niet wil dat er zulke dingen over mij op internet staan, maar schijnbaar is het gewoon normaal dat te laten staan...
Mars schreef:Zoe_97 schreef:mijn probleem is vooral dat ik niet wil dat er zulke dingen over mij op internet staan, maar schijnbaar is het gewoon normaal dat te laten staan...
Tja, ik wil geen belasting betalen, ik wil geen regen en ik wil geen griep. Als je deelneemt aan een forum met erg veel leden dan zul je ongetwijfeld eens iemand treffen waarmee het niet lekker loopt. Daar kun je dan een drama van maken en er zo nog meer de aandacht op vestigen. Of zoals ik al zei: schouders ophalen, zelf de verstandigste zijn en verder kletsen in een topic waar je wel plezier van hebt.
Mars schreef:Zoe_97 schreef:mijn probleem is vooral dat ik niet wil dat er zulke dingen over mij op internet staan, maar schijnbaar is het gewoon normaal dat te laten staan...
Tja, ik wil geen belasting betalen, ik wil geen regen en ik wil geen griep. Als je deelneemt aan een forum met erg veel leden dan zul je ongetwijfeld eens iemand treffen waarmee het niet lekker loopt. Daar kun je dan een drama van maken en er zo nog meer de aandacht op vestigen. Of zoals ik al zei: schouders ophalen, zelf de verstandigste zijn en verder kletsen in een topic waar je wel plezier van hebt.