Reclame: Hitler die heen en weer marcheert?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Reclame: Hitler die heen en weer marcheert?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:57

Open ik net een topic, zie ik Hitler heen en weer marcheren... :+
En ik weet toch zeker dat ik niet op zijn naam of überhaupt iets over die tijd heb gegoogeld of gelezen.
Heb alleen zostraks een Duits zinnetje vertaald in Google Translate.

Moet zeggen dat ik me hier meer aan stoor dan de 'dit is geen dildo'-reclame van laatst.
Kan deze verwijdert worden, ook al is het een promotie voor een film?

De boosdoener. :Y)
Het is een bewegende reclame.
Afbeelding

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:58

dat is gewoon een film, lijkt me niet dat reclame voor een film erg is? het is niet alsof hij geidoliseerd word

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:59

Is van een nieuwe film die net uit is gekomen. Er ist wieder da. Gaat dus over Hitler en wat er zou gebeuren als hij nu terugkeerde. Vandaar dat 'ie over je scherm marcheert :+

Anoniem

Re: Reclame: Hitler die heen en weer marcheert?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:01

Dat snap ik, maar schrok toch even toen ik hem zo in beeld zag lopen. _O-
Echt ook van links naar rechts en weer terug.
Heb er ook niet op gegoogeld ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:01

Is gewoon een film.... Lekker laten.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:02

Hoeft ook niet, als die naam in een topic voorbij komt (topic over Parijs bijvoorbeeld) is dat genoeg. Ik krijg nu reclames van allerlei films door in dit topic te kijken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:03

Bij het woordje 'bioscoop' had ik ook wel door dat het om een film ging, daar gaat het me niet om.
Ik hoef zijn kop alleen niet ongevraagd te zien.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:04

Dan moet je er zeker niet op googlen want dan denkt hij juist dat je interesse hebt en dan zie je hem nog vaker... ik had de advertentie nog niet gezien... ik krijg steeds de trui te zien die ik net besteld heb ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:05

dan klik je gewoon op het kruisje dat jij die reclame niet wil zien, veel mensen vinden dat soort films wel interessant. Ik vind de geschiedenis dus wel interessant en had niets van die film gehoord zonder een ad :p (niet dat ik van komedie houd, maar dat terzijde)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:06

Volgens mij ook nog eens een hele goede film, en bijzonder omdat Duitsers eindelijk satire durven te maken over die zwarte periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:07

Evelijn schreef:
Dan moet je er zeker niet op googlen want dan denkt hij juist dat je interesse hebt en dan zie je hem nog vaker... ik had de advertentie nog niet gezien... ik krijg steeds de trui te zien die ik net besteld heb ;)
Ik heb er dus niet op gegoogeld. _O-

Zoe97, ik vind deze film echt heel erg ongepast, kan er echt niet om lachen dat er zo wordt gespot met het verleden.
Dus ja, ik erger me hier meer aan dan een plaatje van een Dildo.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:07

Ik stoor me er niet aan. In de stad hangen genoeg posters. In het begin heb ik er even naar staan kijken van "wat is dit nou weer?" het was namelijk een vrij aparte poster waarbij je niet direct kon op maken dat het over een film ging. Maar tja ik vind dit nou niet bepaald een aanstotende banner.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:08

Tja.. soms zie je nu eenmaal dingen die je liever niet ziet. Dat is het internet ;) Het gaat ook maar om een film.
Hier reclamebanner van T mobile.. gister contact mee gehad. Zo werkt dat nu eenmaal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:10

Maar hoe kom je erbij dat er met het verleden gespot wordt in deze film?
De film gebruikt humor om iets serieusover te brengen. ( dat doet cabaret toch ook) Deze film laat zien dat het weer zou kunnen gebeuren bv.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:11

Meningen verschillen. :j

MariekeB, laat ik het dan anders zeggen; het is niet mijn type humor.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:11

KoudbloedKim schreef:
Evelijn schreef:
Ik heb er dus niet op gegoogeld. _O-

Zoe97, ik vind deze film echt heel erg ongepast, kan er echt niet om lachen dat er zo wordt gespot met het verleden.
Dus ja, ik erger me hier meer aan dan een plaatje van een Dildo.

Er is wel van meer ongepaste dingen humor gemaakt (kijk bevooerbeeld het magazine Charlie hebdo, die doen niet anders). Dat het niet jouw humor is, tja dat is dan maar zo, maar ongepast zou ik het nu niet bestempelen daarom.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:12

Dan moet je adblocker installeren. Nergens last meer van :)
En anders gewoon doorscrollen. Niet druk om maken :)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:13

Ik heb de film niet gezien, maar ik betwijfel heeeeel sterk dat Duitsers hier al mee kunnen spotten. Ze kunnen er pas sinds kort een beetje normaal over praten :P. Dus ik geloof heel vast in de serieuze ondertoon. Ik ben best benieuwd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:13

Daarbij heb je de mogelijkheid om het te negeren, dit staat groot en aanwezig in mijn HK-topic.

Adblocker lijkt me niet de meest slimme oplossing voor Bokt, maar als het nodig is.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:15

Ik stond ook even met mijn ogen te knipperen toen ik het de eerste keer zag. Maar na een uitleg van de situatie in 1vandaag, lijkt het me wel heel interessant om de documentaire/film te zien.
Dat Hitler helemaal doorgeslagen/losgeslagen is, staat vast, maar in de kern zaten wel goede ideeën.
Hij heeft oa het supergoede wegennetwerk in DLD laten bouwen en voor veel werkgelegenheid gezorgd.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:15

Er staat altijd een blauw kruisje bij een af, toch? Als je daar gewoon op klikt, zie je 'm niet meer. Denk dat dat de meest praktisch oplossing is. :j

Amaranth7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:16

Ik krijg al weken dezelfde reclame van airdream lucht matrassen. :')

Ik hou van slapen, maar mag ik eens een andere reclame? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:19

Is dat zo simpel? Komt hij dan ook niet weer terug?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:19

Sheran schreef:
Ik heb de film niet gezien, maar ik betwijfel heeeeel sterk dat Duitsers hier al mee kunnen spotten. Ze kunnen er pas sinds kort een beetje normaal over praten :P. Dus ik geloof heel vast in de serieuze ondertoon. Ik ben best benieuwd :j

Het was al een boek en de meeste vonden dat wel kunnen.
Nu met de film blijkt hij best populair te zijn.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:22

Volgens mij kan je met adblock ook een bepaalde advertentie afschermen. Of anders inderdaad op het kruisje bij de advertentie klikken en aangeven dat je hem niet meer wil zien.