Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Er zal vast een goede reden zijn wanneer iemand dat doet. Eigen keus topic van die persoon.
Hanmar schreef:Wat zou jullie suggestie zijn om dit probleem aan te pakken? De optie dat dit alleen via de mods mag is misschien niet heel erg wenselijk, want dat zou dus ook betekenen dat je als je je OP terugleest en een spelfoutje ziet, je daarvoor meteen mod zou moeten PB'en...
Iris82 schreef:Ik vind het persoonlijk prima dat je de kans hebt om m te deleten. Niet dat ik het persoonlijk ooit gedaan heb, maar misschien realiseer je je aan de hand van de reacties dat het niet zo handig was om er een topic over aan te maken.
En wat is nou precies het geen wat je stoort? Dat je de sensatie gemist hebt? Soms is het maar beter ook dat het niet meer online staat. En dat was in dit geval ook.
Knudd schreef:Topic in kwestie was van mij, en was (naar mijn idee) niet meer van toegevoegde waarde, alle reacties waren hetzelfde, vandaar dat ik de OP heb leeggehaald. Als alle reacties hetzelfde zijn is het niet mogelijk een waardige discussie te starten (waar ik ook geen behoefte in heb momenteel).
Voor wie geïnteresseerd is kan ik gerust de OP per PB versturen. Facebook post staat nog gewoon online, jawel, op mijn Facebook.