Na 25 berichten pas ergens anders mogen posten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rebekka78

Na 25 berichten pas ergens anders mogen posten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 13:12

Hallo,

Eigenlijk heb ik me aangemeld bij dit forum omdat ik graag wil meepraten met gerbil eigenaren.
Er zijn op het internet maar weinig plekken waar een beetje actief over deze beestjes wordt gesproken.

Omdat ik niet wist dat ik eerst 25 bijdragen in paard gerelateerde topics moest posten heb ik me dus enthousiast aangemeld. Zou er misschien een uitzondering kunnen worden gemaakt, want ik weet echt helemaal niets van paarden en wil graag gerbils als huisdier gaan houden. ;(

Mocht het niet mogelijk zijn, dan mogen jullie mijn account gewoon verwijderen, want de gebruikers van het forum hebben er weinig aan als ik 25 zinloze posts kom maken. -O-

Ayasha
Blogger

Re: Na 25 berichten pas ergens anders mogen posten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:15

Die regel is juist in gesteld om te voorkomen dat mensen die helemaal niks met paarden hebben hier komen voor andere niet paard gerelateerde forums. Zou het best belachelijk vinden wanneer men een uitzondering maakt eigenlijk. Account verwijderen doen ze op bokt sowieso niet. Je kan er ook voor kiezen om gewoon niet meer te posten.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:16

_Zoe

Is er geen apart gerbil forum te vinden via google of iets in die richting?

Evelijn

Tja... het is nou eenmaal een paardenforum... een heel groot paardenforum... en die eis is er omdat er anders wel heel veel andere onzin komt... dus zoek een gerbil forum (die is vast iets kleiner) maar daar zitten vast ook wel gerbil eigenaren (en waarschijnlijk ook wel wat die ook op bokt posten)
Veel plezier met je gerbils.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:20

Joh, er zijn hier op bokt zoveel topics die niets met paarden te maken hebben! En als er een niet paardenjongen, die vrijgezel is, zich aan meldt, dan staat het er in een mum van tijd vol met reacties van krolse jonge dames.
TS, ik stuur je even een pb en wat mij betreft ben je welkom.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:23

Daar zou van mij ook harder op in gegrepen mogen worden, ze doen verdorie bijna alsof ze nog nooit een vent gezien hebben van dichtbij van tijd. Op andere gebieden modden ze zo graag maar dat laten ze dan maar gaan.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 13:44

SandraVerl schreef:
Joh, er zijn hier op bokt zoveel topics die niets met paarden te maken hebben! En als er een niet paardenjongen, die vrijgezel is, zich aan meldt, dan staat het er in een mum van tijd vol met reacties van krolse jonge dames.
TS, ik stuur je even een pb en wat mij betreft ben je welkom.

Fijn dat ze wat jou betreft welkom is, maar ze zal toch zelf 25 nuttige berichten moeten plaatsen voordat ze mee kan praten in het gerbil-topic.

Rebekka78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 14:05

Ik heb ook op het gerbil forum gekeken, maar dat is helaas niet zo actief.

Het leek me eerlijker om aan te geven dat ik geen verstand van paarden heb.
De kwaliteit van het forum wordt toch niet beter als ik 25 reacties ga plaatsen op onderwerpen waar ik geen verstand van heb?

En een forum is toch ook voor iedereen? Waarom mensen buitensluiten die niets met paarden hebben?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:08

Waarom zou een forum voor iedereen zijn?
Dit is een paardenforum .... en dat is gerbilforum... een forum heeft vaak een onderwerp een gemeenschappelijke deler op Bokt is dat paarden. Dat het gerbilforum niet zo actief is.. tja.. heb je daar al wel je vragen gesteld? Of is er misschien een wat groter knaagdieren forum?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:10

Een algemeen forum als Viva of Fok is idd voor iedereen. Bokt is een paardenforum, voor iedereen die iets met paarden heeft. Net als het gerbilforum voor iedereen is die iets met gerbils heeft, daar kom je ook niet om over paarden te kletsen. Ik vind het alleen maar logisch als er iets van een schifting wordt gemaakt tussen de mensen die er willen posten :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:11

Rebekka78 schreef:
Ik heb ook op het gerbil forum gekeken, maar dat is helaas niet zo actief.

Het leek me eerlijker om aan te geven dat ik geen verstand van paarden heb.
De kwaliteit van het forum wordt toch niet beter als ik 25 reacties ga plaatsen op onderwerpen waar ik geen verstand van heb?

En een forum is toch ook voor iedereen? Waarom mensen buitensluiten die niets met paarden hebben?

Het is een paardenforum...
Het heet Bokt, omdat dat is wat paarden doen...

En om te zorgen dat het een paardenforum blijft, is het de bedoeling dat de leden ook daadwerkelijk iets zinnigs over paarden te zeggen hebben.

Als je naar een algemeen forum wilt, moet je naar Fok gaan.

Dus Team, mochten jullie al niet dezelfde mening als mij aangedaan zijn, handhaaf alsjeblieft deze regel! Het eind is mis als er uitzonderingen gemaakt gaan worden... :n Zou Bokt werkelijk niet ten goede komen. Ik zie de verveelde jongeren al commentaar leveren op paardentopics...

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:12

Forum is voor een groep mensen met een gemeenschappelijke interesse. Extra afdelingen ontstaan doordat deze groep ook andere zaken wil bespreken binnen een al vertrouwde omgeving. Het is niet de hoofdfunctie van het forum, maar enkel een extra service.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:12

Ik vind inderdaad dat je niet zomaar op ieder forum thuishoort. Ik heb bijvoorbeeld niks op een knaagdierenforum of gerbilforum te zoeken, ook al is daar maar één topic over paarden wat me interesseert.

Je zou er wel voor kunnen kiezen om mee te lezen en niet te posten.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 14:13

Mensen buitensluiten die niets met paarden hebben? :=
Tsja, het is een paardenforum, geen algemeen forum.

Rebekka78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 15:19

Ok. duidelijk. Hier mag een slotje op.

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:24

Ik weet niet of dit heel erg offtopic is. Maar het gaat wel over die 25 berichten.
Er was een keer een topic over een ziek konijn en ik dacht dat ik wat toe te voegen had. Ik kon daarop niet reageren omdat ik mijn 25 berichten niet heb. Het gaat dan wel over de gezondheid van dat beestje..
Daarbuiten vind ik het wel een goede regel +:)+

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:27

Reusje in zo'n geval kan je (net als ik, omdat ik mijn 25 berichten ook niet heb) wel gewoon een pb maar die persoon sturen. Daarvoor geldt de eis van 25 berichten niet.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:32

maar jullie (de laatste 2) hebben dus wel wat met paarden? dan moet je gewoon wat actiever in info topics over paarden posten enkele dagen en heb je zo je berichten :D

Ik vindt ook dat hier enkel paardenmensen thuis horen

Reusje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:32

Daar had ik nog niet aan gedacht.. ga ik de volgende keer doen :)

Ik lees veel mee, maar reageer gewoon niet zoveel

_Mirjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:33

Zoe: ik heb er geen probleem mee dat ik niet verder overal kan posten. Ik heb inderdaad wel wat met paarden, maar ik lees hier vooral mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:42

Typisch dat meer dan 60% van de berichten op bokt niet over paarden gaan en dan vervolgens zo moeilijk over wordt gedaan als iemand zich hier aanmeld op te kunnen reageren in een topic op bokt die over gerbils gaat.

Wat je ook kunt doen is bijv hier topic aan maken;
[RT-V] Rijtechnische Vragen
Met verhaal dat je wilt gaan paardenrijden maar dat je niet weet hoe je moet beginnen, en dan wel af toe reageren tot dat je 25 berichten binnen hebt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-09-15 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 15:50

Tobbes schreef:
Typisch dat meer dan 60% van de berichten op bokt niet over paarden gaan en dan vervolgens zo moeilijk over wordt gedaan als iemand zich hier aanmeld op te kunnen reageren in een topic op bokt die over gerbils gaan.

Wat je ook kunt doen is bijv hier topic aan maken;
[RT-V] Rijtechnische Vragen
Met verhaal dat je wilt gaan paardenrijden maar dat je niet weet hoe je moet beginnen, en dan wel af toe reageren tot dat je 25 berichten binnen hebt.

Daar sluit ik me helemaal bij aan.Het gros van wat er op bokt staat gaat niet over paarden,plus dat een groot deel geen eigen paard hebben of zelfs niet meer rijden.Wat is een definitie van een paardemens,als je er eens een keer aan geroken heb?
Niks tegen 11 of 12 jarige om nu maar een doel groep te pakken,maar echt paarde verstand kan je ze ook niet toe dichten.Maar goed daar stoor ik me net zo min aan als aan iemand die hier graag wilt posten over gerbils.

Bovendien heb je voor Boktmarkt weer geen 25 posts nodig,daar kan dan wel zeer iedere oplichter op,dat is toch ook krom.

Rebekka78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 16:27

De reden dat ik dit topic aanmaakte is omdat ik gewoon eerlijk wilde zijn.
Als je wilt dat ik 25 posts maak, dan ga ik dat misschien wel doen, maar dan zal de reactie zijn dat ik het alleen maar doe om in een ander topic te kunnen posten. Ik kan het nu toch niet meer goed doen.

Ik probeerde juist aan te geven dat ik het paardengedeelte van het forum niet wil vervuilen met mijn gebrek aan kennis. Het zou pas hypocriet zijn om mij voor te doen als een enorme paardenliefhebster om vervolgens nooit in topics over paarden te posten.

En nee, ik ben geen jongere die op andere posts commentaar gaat leveren, zoals eerder werd gesuggereerd.
Ik was alleen op zoek naar een gezellig forum. Als het inderdaad zo is dat je niet welkom bent als je geen paard hebt, dan is dat prima en wens ik jullie veel plezier met elkaar.

Bedankt aan degenen die me hebben willen helpen. Fijne zondag allemaal.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 16:29

Rebekka78 schreef:
De reden dat ik dit topic aanmaakte is omdat ik gewoon eerlijk wilde zijn.
Als je wilt dat ik 25 posts maak, dan ga ik dat misschien wel doen, maar dan zal de reactie zijn dat ik het alleen maar doe om in een ander topic te kunnen posten. Ik kan het nu toch niet meer goed doen.

Ik probeerde juist aan te geven dat ik het paardengedeelte van het forum niet wil vervuilen met mijn gebrek aan kennis. Het zou pas hypocriet zijn om mij voor te doen als een enorme paardenliefhebster om vervolgens nooit in topics over paarden te posten.

En nee, ik ben geen jongere die op andere posts commentaar gaat leveren, zoals eerder werd gesuggereerd.
Ik was alleen op zoek naar een gezellig forum. Als het inderdaad zo is dat je niet welkom bent als je geen paard hebt, dan is dat prima en wens ik jullie veel plezier met elkaar.

Bedankt aan degenen die me hebben willen helpen. Fijne zondag allemaal.

En dan plaatst er iemand een TeM op, wordt het bericht verwijderd en heb je weer -1... Zo makkelijk is het helaas niet. Je moet ook daadwerkelijk iets toevoegen aan het topic.