Sinds gisteren werd mij duidelijk dat er op een ander forum openlijk topics worden besproken van Bokt, door oud-Bokkers en huidige Bokkers. (Zelfs Mods ontdekte ik

Naast het feit dat ik het gewoon heel raar vind (het doet me denken aan een onbewoond eiland waar alle gebande- en zelf vertrokken oud-gebruikers naartoe zijn gezwommen, en waar huidige Bokkers af en toe op bezoek komen), vraag ik me ook af tot in hoe verre dit is toegestaan. Begrijp me niet verkeerd, ik ben vast een van de laatsten die achter het bestaan van dit topic kwam ( naïef much?

Dat oud-Bokkers zelf een eigen forum hebben opgericht lijkt mij geen kwalijke zaak, echter vind ik het wel degelijk kwalijk dat zij openlijk (bijna ordinair) de verwijzende link naar een in hun ogen spannend topic van Bokt, daar droppen, om daarna met zijn allen erover te praten wat zij zouden doen als ze TS zouden zijn, of wat zij met paard A hadden gedaan in zo'n situatie. In sommige gevallen ging het nog verder dan dit.
Iedereen is vrij om topics te bespreken (ik zou denk ik op FB ook mogen refereren naar een topic, met link?), maar hoe zit het dan hiermee?
Ik wist niet zo goed bij wie ik hiervoor moest zijn, dus bij deze.
Mocht ik per ongeluk iets hebben genoemd of toch per ongeluk overduidelijk naar hebben gerefereerd, voel je vrij om het aan te passen of te verwijderen, Modjes. Vond dat een beetje lastig