Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaranth7 schreef:Ik weet dat veel mensen geen topics meer openen omdat ze bang zijn door de pennybrigade afgezeken te worden.
Amaranth7 schreef:Mee eens boras,
waar ik me namelijk vooral aan stoor is het continu herhalen van commentaar en de bokkers die door blijven gaan op het eerder gegeven commentaar. TS kan zich niet verdedigen, want zodra dat ze zich verdedigd wordt er gesmeten met 'kan niet omgaan met commentaar'.
Dit vind ik jammer, en is dan ook de reden dat ik en veel anderen geen foto's posten op bokt. Goedbedoelde adviezen zijn goed, maar ik heb het idee dat de adviezen lang niet altijd zo goed bedoeld zijn maar meer als kleine steken onder water gegeven worden.
Lienie_F schreef:Hier ben ik het wel mee eens. Als je tips hebt oké, maar aan alleen maar afkraken heeft niemand wat. Zeker als ik zie dat er soms 12/13 jarige kinderen compleet afgekraakt worden gaan mijn nekharen overeind staan, zij willen alleen maar laten zien wat een leuke pony ze hebben. En natuurlijk is dat vaak nog niet perfect, maar dat is het bij de meeste mensen die commentaar geven ook niet.
Ayasha schreef:Bij HAW Móet er rijtechnisch commentaar in elke post, bij RIJ-ITP MAG het. Dat is het verschil.
Liselot schreef:Ik vind persoonlijk het gemekker van de "kritiek politie" een stuk vervelender dan opbouwend commentaar
Boras schreef:Uitdrukkingen over medebokkers als het denigrerende penny brigade, afgezeken worden, schaapjes die achter commentaar aan blijven rellen vind ik persoonlijk de sfeer op bokt meer verpesten dan een goed onderbouwd advies.
Zoiets als verbeter bokt, begin bij jezelf.