Is die functie te vroeg geplaatst misschien?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Je kan toch invullen dat je niet gaat dan is het ook weer weg of bedoel je de tekst onder de avatar?
Vjestagirl schreef:Ik vind het ding altijd ontzettend schreeuwerig. Het is vast leuk als je wel gaat, maar als je niet gaat en het hele horse event je ook niet zoveel kan schelen, dan is het vrij schreeuwerig. Tenminste, op mij komt het heel schreeuwerig over.
Vjestagirl schreef:Polly schreef:Je kan toch invullen dat je niet gaat dan is het ook weer weg of bedoel je de tekst onder de avatar?
Both. Ik zou het logisch vinden als er een optie is waar je het in kan vullen als je gaat. Maar dat je ook dingen in moet vullen als je niet gaat (om de tekst maar weg te krijgen) vind ik niet zo logisch.
BartVB schreef:Als het goed is, is het 1 regeltje tekst onder je woonplaats. Als je daar aangeeft dat je niet naar Horse Event gaat zie je verder niets terugkomen op de site. Ik vind dat nogal erg subtiel eigenlijk
Heel vaak doen we dat soort dingen niet en in dit geval is het 3x klikken om het weg te krijgen, dat is wel te overzien, toch? Betere opties zijn natuurlijk welkom