Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wanneer iemand nog wel binnen de regels blijft posten, kunnen we geen OW geven omdat die Bokker door anderen irritant gevonden wordt. Dat is te subjectief.
Femke_Tweety schreef:Tsja. Ik zie ook wel topics waar een heel risje bokkers duidelijk aangeeft zich aan 1 bepaalde andere gebruiker te ergeren, waar ik dan juist de input van die ene gebruiker erg kan waarderen. Soms zelfs stukken meer dan de input van dat hele risje....
Maar ik ben meer een lezer in dat soort topics. Minder een reageerder. Dus de indruk blijft dan wellicht bestaan dat iedereen die ene irritant vindt, en dat niemand moeite heeft met de input van een groepje dat het onderling eens is.
Zo zwart wit is het dus niet...
En er zijn ook best gebruikers waar ik me regelmatig aan erger. Het zij zo, ik scip het topic, of lees over de reacties van die ene heen.
Femke_Tweety schreef:Tsja. Ik zie ook wel topics waar een heel risje bokkers duidelijk aangeeft zich aan 1 bepaalde andere gebruiker te ergeren, waar ik dan juist de input van die ene gebruiker erg kan waarderen. Soms zelfs stukken meer dan de input van dat hele risje....
Maar ik ben meer een lezer in dat soort topics. Minder een reageerder. Dus de indruk blijft dan wellicht bestaan dat iedereen die ene irritant vindt, en dat niemand moeite heeft met de input van een groepje dat het onderling eens is.
Zo zwart wit is het dus niet...
En er zijn ook best gebruikers waar ik me regelmatig aan erger. Het zij zo, ik scip het topic, of lees over de reacties van die ene heen.
Sammie schreef:Edi: maar urielle wat nou als het niet perse off-topic is? Maar gewoon doorgaan, blijven herhalen, blijven doordrammen constant of hetzelfde. Eventueel met suggestieve opmerkingen vergelijkbaar met ik heb t goed voor elkaar en jullie zijn eigenlijk maar prutsers/zielig etc.
bruintje123 schreef:Bokt is echt zo dat wat een heel rits Bokkers schrijft de waarheid is.
Steekt de ander de kop boven het maaiveld wordt die ook door die hele rits neer gehakt.
Laat het juist eens gezien worden als interessant dat er ook andere meningen en uitlatingen bestaan.
Nee blijven hakken totdat een persoon maar vertrekt en dezelfde eenheidsworst blijft reageren in een topic.
Die mensen denken dan nog dat er discussie is maar dat is dan al lang verdwenen.